Iako je Yahoo! u drugom tromjesečju ove godine zabilježio rast prihoda od 26 posto, dionice su pale sa 32,24 na 25,20 dolara, nakon što je vodstvo tvrtke najavilo da će odgoditi uvođenje novog sustava za odabiranje oglasa koji se pojavljuju uz rezultate određene pretrage.
Yahoo! naime ne uspijeva iskoristiti činjenicu da je najposjećeniji website na internetu, s čak 402 milijuna jedinstvenih korisnika, jer njegov sustav za oglašavanje zaostaje za Googleom.
Riječ je o kratkim tekstualnim oglasima koje oglašivači plaćaju po broju ljudi koji na njih kliknu, a Google je razvio formulu koja mnogo bolje od one Yahoo!-a na temelju riječi koje korisnici upišu u tražilicu procjenjuje koji bi ih oglasi mogli dovoljno zainteresirati da ih požele pogledati.
A sada se čini da Yahoo! neće uspjeti zatvoriti taj jaz onako brzo kako je menadžment to obećao u svibnju. Tada je najavljeno da će u sklopu projekta pod kodnim imenom “Panama” u trećem tromjesečju biti postavljene prve funkcije nove formule, dok će proces biti dovršen do kraja godine.
Sada predsjednik Uprave Yahoo!-a Terry Semel kaže da se novi pristup neće početi primjenjivati do iduće godine zbog straha od pogrešaka usred sezone božićnih poklona, što oglašivačima ne bi bilo drago.