Usluga je besplatna u Hrvatskoj, a korisnici trebaju na broj 7700 poslati SMS poruku s jednostavnim upitom o nekoj Vip usluzi ili proizvodu i na isti način će dobiti odgovor. Tako u poruci do 160 znakova i bez dijakritičkih znakova treba biti ključna riječ poput tarifa, opcija, pretplata, bon, obnova, registracija... Sustav zatim korisnika dalje navodi koje ključne riječi može poslati da bi dobio konkretne odgovore. U slučaju da ne prepozna koji je zahtjev iz poslane poruke, sustav će korisniku u povratnom SMS-u poslati upute za dobivanje preciznijeg odgovora.
Usluga je kreirana upravo prema zahtjevima korisnika. Vipnet naime neprekidno provodi istraživanja među korisnicima kako bi od njih dobio dragocjene povratne informacije. Upitani kako bi najradije dobivali informacije od svog mobilnog operatera, korisnici su se, nakon agenta Službe za korisnike, izjasnili za SMS. U testnoj fazi u proteklih mjesec dana, čak 80 posto korisnika koji su isprobali uslugu izjasnili su se da bi je rado ponovno koristili i da su iznimno zadovoljni.
Tom jedinstvenom uslugom u Hrvatskoj Vip je korisnicima omogućio uštedu vremena jer će traženu informaciju dobiti u vrlo kratkom roku. Naime, ako korisnika zanimaju informacije o nekoj Vip tarifi dovoljno je poslati kratki SMS s ključnim riječima. Ako pošalje primjerice ključne riječi 'Sve za mene' sustav će dalje korisnika uputiti koje nove ključne riječi može poslati za potpunije informacije o toj tarifi za privatne pretplatnike. Tako može poslati 'Sve 30' i dobit će novu uputu za ključne riječi 'naknada' ili 'cijene'. Dovoljno je zatim poslati jednu od tih ključnih riječi i korisnik će dobiti informacije o mjesečnoj naknadi te cijenama razgovora i SMS-a u toj tarifi.