No, neto dobit grupe smanjila se 25 posto, s lanjskih 2,21 na 1,65 milijardi eura u prvom polugodištu ove godine, objavljeno je iz Renaulta.
U padu je i operativna dobit grupe, koja za prvo polugodište iznosi 592 milijuna eura, 37,2 posto manje od 943 milijuna eura iz prvog prošlogodišnjeg polugodišta.
Renaultova prodaja u prvom je polugodištu pala 3,2 posto, na 1,32 milijuna vozila. Na europskom tržištu prodaja je pala 7,6 posto, na 951.339 vozila. Najprodavaniji model je Clio sa 250.955 prodanih primjeraka.
Izvan Europe Renault grupa ostvarila je rast prodaje 10,5 posto, odnosno 364.012 vozila.
U tvrtki ističu da su prodajni i financijski pokazatelji u skladu s planovima te da se prekretnica u ostvarenju operativne dobiti očekuje 2008. i 2009., kada bi se trebali osjetiti rezultati prodaje osam novih modela što bi se na tržištu trebali pojaviti 2007. godine.
U Hrvatskoj je Renault u prvih šest mjeseci 2006. prodao 5653 nova putnička vozila i ostvario tržišni udjel 13,5 posto. Najuspješniji model je Clio, kojeg je u prvom polugodištu prodano 3009.