Umjesto toga, u zamjenu za povećanje broja radnih sati na 33 sata tjedno, uprava je garantirala ostanak na radnom mjestu do 2011. godine za 100 tisuća svojih radnika.
Kompanija se također obvezala novu generaciju svojeg najuspješnija modela Golf izrađivati u matičnoj tvornici u Wolsfburgu, a povečat će se i kapaciteti proizvodnje tvornice na 450 tisuća vozila godišnje.
Tvrtka već neko vrijeme pokušava smanjiti troškove proizvodnje svojih vozila. Modeli poput Golga, doduše, odlično se prodaju, ali nose premali profit.
Volkswagen je stoga u početku tražio da radnici rade 35 sati tjedno.
- Ove mjere osigurat će radna mjesta do 2011. godine, a vjerojatno i dulje u svih šest domaćih tvornica, rekao je Hartmut Meine, pregovarač sindikata.
- S ovim dogovorom napravili smo velik korak naprijed u restrukturiranju tvrtke i poslovanja, izjavio je generalni direktor Volkswagena Horst Neumann.
- Pregovori su bili teški, no karakteriziralo ih je odlučnost obiju strana da se Volkswagen oporavi i postane konkurentniji, što smo ovim sporazumom i postigli, dodao je Neumann.