Jednokratni trošak povezan s prodajom većine restorana McDonald'sa u Latinskoj Americi i na Karibima od gotovo 1,6 milijardi dolara rezultirao je gubitkom te kompanije u drugom ovogodišnjem tromjesečju od 712 milijuna dolara. U tome razdoblju kompanija je povećala prodaju 12 posto, na šest milijardi dolara.
Usporedbe radi, u istom razdoblju godinu dana ranije McDonald's je izvijestio o profitu u visini 834,1 milijun dolara.
I McDonald'sovi rezultati u prvih šest ovogodišnjih mjeseci također su bili pod negativnim utjecajem transakcije u Latinskoj Americi. Dobit je u tome razdoblju dosegnula 50,7 milijuna dolara, nasuprot 1,5 milijardi dolara ostvarenih u istom lanjskom razdoblju.
U travnju je kompanija najavila da će prodati 1.600 restorana u Latinskoj Americi i Karibima u nastojanju da ojača profit. Iako je taj posao uključivao trošak od 1,31 dolara po dionici, smanjio je financijsku izloženost kompanije u toj nemirnoj regiji. Rezultirat će i sa 700 milijuna dolara gotovine, koju će McDonald's iskoristiti za povećanje otkupa vlastitih dionica i isplatu dividendi.