'Prsten prijateljstva'

Predstavnici 65 njemačkih turističkih agencija u Makarskoj

Slika nije dostupna
U organizaciji turističke agencije ID 'Riva Tours' iz Muenchena i Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, danas je u makarskome hotelu 'Park' organiziran 'Prsten prijateljstva' koji je okupio predstavnike 65 njemačkih turističkih agencija.

Turističke agente, koji će nakon Makarske rivijere posjetiti Brač i dio Dalmatinske zagore, upoznao je s ponudom Dalmacije i otoka direktor županijskoga Turističkog ureda Mili Razović. Za promotivnog boravka na dalmatinskom području, gdje su upoznali dio obale, otoka i Zagore, predstavnicima njemačkih turističkih agencija, od kojih dio nikada nije bio u Hrvatskoj, predstavljena je ovoljetna turistička ponuda.

Očekuje se, rekao je Razović, da će promotivno putovanje njemačkih touroperatora 'imati kvalitetan učinak u ovoljetnoj prodaji dalmatinskih turističkih kapaciteta na emitivnom i za Dalmaciju zanimljivome njemačkom turističkom tržištu, odakle je prošle godine na području Splitsko-dalmatinske županije boravilo više od 150.000 turista koji su ostvarili gotovo milijun noćenja'.

Na Makarskoj rivijeri 6400 gostiju

Hoteli na Makarskoj rivijeri, kao što je bilo i najavljeno, za prvosvibanjske praznike vrlo su dobro popunjeni, a dio njih, poput hotelskih kuća u Brelima i Tučepima, nema slobodnih mjesta. Po podacima turističkih ureda i informacijama s recepcija hotelskih kuća, u 28 otvorenih hotela na Makarskome primorju odmara se 6400 gostiju, uglavnom stranih. Najviše turista odmara se u tučepskim hotelima, njih 1430, u Brelima je više od 1100 gostiju, a slijede Baška Voda, Makarska i Podgora.

Nakon prvosvibanjskih praznika svi hoteli ostaju otvoreni, a hotelijeri tvrde kako će i dalje biti dobro popunjeni, što upućuje na to da bi svibanjski učinak mogao biti sličan prošlogodišnjemu. U Brelima također tvrde kako će im predsezona biti bolja od prošlogodišnje, što se očekuje i u tučepskim hotelskim kućama. Makarski hotelijeri i njihovi kolege iz Podgore, Baške Vode, Igrana, Živogošća i Gradca također govore o dobrim predsezonskim rezervacijama, a za ljetnu špicu rezervacije uglavnom malo kasne.

Hotelijeri Makarske, u želji da im ovogodišnje ljetno poslovanje bude bez slobodnih postelja, osmislili su dodatne promidžbene akcije. U Sarajevu su organizirali multimedijalnu prezentaciju hotelsko-turističke ponude Makarske, a zajedno s Turističkom zajednicom, to će, najavljeno, učiniti početkom tjedna i u Osijeku.

Povezane teme