Oglas Hrvatske turističke zajednice 'Lijepu našu' opisuje kao 'magično mjesto na Mediteranu, s burnom i bogatom poviješću te ogromnom kulturnom baštinom koja je još u 19. stoljeću europska aristokracija prepoznala kao zemlju s velikim turističkim potencijalom'.
Posebno se navode neki gradovi i odredišta poput primjerice Dubrovnika ili Brijuna, a čitatelji nisu zakinuti niti za neke zanimljive informacije poput primjerice one da je Bijela kuća u Washingtonu izgrađena od bijelog bračkog kamena.
Hrvatska turistička zajednica surađuje sa TV kućom CNN od 2002. godine. Suradnja je započela promidžbenim spotom na televiziji, a tri godine kasnije počelo je i oglašavanje na internetskim stranicama.
U kampanji oglašavanja na CNN-u HTZ koristi promidžbeni spot 'Mediteran kakav je nekad bio' čiji je redatelj Zrinko Ogresta, a glazbu je napisao Đelo Jusić.
Za kampanju oglašavanja koju Hrvatska turistička zajednica provodi na CNN-u utrošeno je pola milijuna dolara, a kampanja traje od ožujka do 15. srpnja te od 15. rujna do 1. listopada.
Reklama na CNN-u se pokazala vrlo učinkovita i uspješna budući da velik broj poslovnih ljudi gleda program te globalne TV kuće, tvrde iz HTZ-a.
Navode također kako je, zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji sa CNN-om HTZ-u ponuđen projekt 'Putovanje u srce Hrvatske' koji obuhvaća tri promidžbena tematska spota na temu enologije, gastronomije te kulture.
Produkciju i troškove je snosio CNN, dok je Hrvatska turistička zajednica projektu dala logističku podršku na terenu, kako na kontinentu tako i na području Jadrana.
Autor spota je Paul Harper, a glazbu potpisuje Đelo Jusić.
Važno je napomenuti kako projekt 'Putovanja u Srce Hrvatske' i kampanja oglašavanja nisu isti projekti, kažu u HTZ-u te dodaju kako je Hrvatska je i dalje zastupljena u brojnim publikacijama u SAD-u, promidžba je i dalje na visini.
Hrvatska je prema glasovima vodećih američkih touroperatora, članica USTOA (United States Tour Operators Association), proglašena 'hottest up-and-coming' turističkom destinacijom za 2008. godinu, što je uvelike doprinijelo sve većoj popularnosti Hrvatske na tom tržištu.
Najpoznatiji vodeći turoperatori Tauck Discovery, Insight Vacation, American Travel Abroad, Trafalgar, Gate 1, Collette Vacations, Brendon, Kompas iskazuju pozitivan booking za 2008/2009, a prema podacima HTZ- a očekuje se povećanje od 8 do 12%.