Vrijednost ugovorenih radova za uređenje cijevi u tunelu Sveti Rok iznosi oko 150 milijuna kuna bez PDV-a, a gotovo isto toliko i uređenje druge cijevi u tunelu Mala Kapela. Građenje lijevih cijevi tih dvaju tunela složen je građevinski zahvat, a ugovoreni radovi obuhvaćaju obloge tunela i kolničku konstrukciju. Duljina tunelske cijevi koja se uređuje u tunelu Sveti Rok je 5679 metara, a u Maloj Kapeli 5761 metar.
Na javnom međunarodnom natječaju za uređenje cijevi u tunelu Sveti Rok izabrana je poslovna udruga koju čine Hidroelektra niskogradnja d.d. i Konstruktor-inženjering d.d. Drugu cijev u tunelu Mala Kapela dovršit će poslovna udruga koju čine Vijadukt d.d. i Strabag AG.
Označujući početak radova, ministar Kalmeta je rekao da je Sveti Rok simbol infrastrukturnog preporoda u Republici Hrvatskoj nakon Domovinskog rata te da na njemu radovi počinju danas, a u tunelu Mala Kapela ovih dana.
Kalmeta je izrazio uvjerenje da će izvođači radova dovršiti posao u proljeće 2009. godine. Bit će to dovršetak jedne lijepe priče, točka na "i" na izgradnju cestovne infrastrukture u Republici Hrvatskoj, izjavio je Kalmeta i dodao da je u mandatu ove Vlade izgrađeno 412 km autocesta, a do kraja godine bit će 450 km.
Napomenuo je da je dnevni promet kroz tunel Sveti Rok na razini godine 10,5 tisuća vozila, a u ljetnim danima 30 tisuća 500 vozila. Najveći promet ove godine bio je 40 tisuća vozila. Dakle, svi su se uvjeti ispunili da se rade ove dvije cijevi, ustvrdio je Kalmeta.
Na kraju je izrazio zadovoljstvo što su hrvatski građevinari
pobijedili u oštroj konkurenciji na javnom međunarodnom natječaju.
Upitan da komentira izjave Radimira Čačića po kojima Vlada ne zna što danas otvara, ministar Kalmeta je odgovorio da "Čačić nema pojma što govori".
"On je svojedobno podrugljivo govorio da će se u ovom tunelu uzgajati šampinjoni i to je taj veliki stručnjak", kazao je Kalmeta.
Inače, dosad je u tunel Sveti Rok uložena milijarda kuna, a u Malu Kapelu 515 milijuna kuna.