Ljudi iz kompanija, kao što su Mashable i Spotify, došli su u Zagreb kako bi podijelili svoja znanja s našim stručnjacima.
Marketinški gurui na jednom mjestu. Trikove i savjete u poslovanju podijelili su na Marketing Kingdomu, između ostalih, potpredsjednik tvrtke Mashable - najpopularnijeg svjetskog portala za IT područje te generalni menadžer Spotifya.
I bilo da je riječ o zdravstvenoj, glazbenoj, IT industriji marketinški stručnjaci složni su - do uspjeha vas dijele inspiracija, informacija i akcija.
Marketing Kingdom Zagreb 3 počinje ovog četvrtka
Nikako ne treba zanemariti moć novih medija i društvenih mreža.
'Morate ići za klijentima, a društvene mreže vam otvaraju ta vrata. Ako su oni na Facebooku, budite i vi', tvrdi Katie Morse iz Billboarda.
'Živimo u svijetu koji se mijenja iz dana u dan. Morate osluškivati što se događa, što je novo jer to je prilika za napredak', tvrdi Jonathan Forster, Spotify.
U ova dva dana čut će se iskustva 14 vodećih stručnjaka iz 10 zemalja.
'Ono što je dobro kod ovakvih skupova je da vidiš što radi konkurencija, ali i kako se stvari odvijaju u drugim zemljama', rekao je Kosta Petrov, organizator konferencije Marketing Kingdom.
Niz stručnih predavanja i panel rasprava - ovo je jedna od najvećih marketinških konferencija. Uz Hrvatsku održava se još u 5 zemalja.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook