Novi oglas za Fiat 500 osmislio Hrvat

Slika nije dostupna
Hrvatski copywriter Igor Mladinović pobijedio je na svjetskom natječaju za najbolji oglas novog automobila Fiat 500.

Mladinović je poznati automobil usporedio s velikim povijesnim osobama koje su na bilo koji način promijenile naš pogled na svijet. Sada one više nisu s nama, ali popularni automobil ponovno se vratio. 

Tvrtka je za promociju novog Fiata 500 na internetskoj stranici raspisala natječaj za oglas koji na najbolji mogući način promovira legendarni automobil. 

Na natječaj je pristiglo 3300 radova iz cijelog svijeta od kojih je stručni žiri odabrao 14 finalista. Igor Mladinović je među njima osvojio prvu nagradu stručnog žirija. 

Pobjeda je Igoru donijela novi Fiat 500 i jednotjedni boravak u Cannesu na međunarodnom oglašivačkom festivalu u društvu najvećih imena svjetskih kreativnih agencija.

Oglas će biti upotrijebljen u jednoj od Fiatovih kampanja za novi Fiat 500. Igor Mladinović je zaposlen kao copywriter u reklamnoj agenciji McCann Erickson Hrvatska, s kojom je osvojio srebrna i brončana zvona na ovogodišnjem Festu.