Na temu 'Tko je u povlaštenom položaju, javni servis ili komercijalni mediji', osim predstavnika Nove TV u debati prvog festivala medija u BiH sudjelovali su i Darko Aleksić, direktor Mreže Plus i Nikola Deretić, predsjednik Upravnog odbora BHRT-a.
Predstavnici javnih i komercijalnih medija raspravljali su o svim parametrima koji danas utječu na kvalitetu programa, nastojali odgovoriti na pitanje koliki je utjecaj komercijalizacije programa na kulturološki aspekt te proanalizirali osnovne sličnosti i razlike medijske scene u Hrvatskoj i BiH.
Osim što su neke ankete već potvrdile izrazitu popularnost Nove TV u BiH, predstavnici ove komercijalne televizije imali su priliku i iz prve ruke posvjedočiti o svom statusu jedne od najgledanijih televizijskih postaja u regiji koja postavlja standarde izvrsnosti.
U okviru programa banjalučkog Media Festa, kojeg je organizirala Metromedia, održana je i Noć reklamoždera po svjetskoj licenci 'The night of the AD eaters', marketinška radionica poznatog dizajnerskog dvojca Brukete i Žinića na temu 'Alati za strateško planiranje u marketingu', prvi noćni media rafting te Sajam medija koji je na jednom mjestu okupio predstavnike 50-ak medijskih kuća iz BiH i regije.