Zamjenik županijskog državnog odvjetnika Darko Karlović izjavio je da se na predmetu i dalje radi. Među ostalim, policija je dostavila dokumentaciju o 'tvrtki kćeri' brodogradilišta Viktor Lenac, bivšoj off shore tvrtki Viktor Overseas, kazao je Karlović.
Policija je na osnovi zahtjeva riječkoga Županijskog državnog
odvjetništva još 2003. započela izvide u brodogradilištu Viktor Lenac, prije početka stečajnog postupka u prosincu 2003.
U sklopu tog predmeta utvrđuju se činjenice o izdavanju državnih jamstava i upisu vlasništva na pomorsko dobro u Martinšćici.
U predmetu su obrađeni i podaci iz kaznene prijave koju je policija podnijela protiv bivšeg direktora brodogradilišta Damira Vrhovnika. Njega se u prijavi sumnjičilo za nesavjesno poslovanje koje je uzrokovalo stečaj brodogradilišta. Optužnica na osnovi te kaznene prijave nije podignuta, a Odvjetništvo je još 2004. utvrdilo da za to u prijavi nema dovoljno osnova.
Nakon pokretanja stečaja, riječko Županijsko državno odvjetništvo tužbom je zatražilo povrat vlasništva zemljišta na kojemu se nalazi brodogradilište, odnosno pomorskog dobra u Martinšćici, što je i ostvareno.
Riječ je o zemljištu koje se nalazi na pomorskom dobru i koje je rješenjem riječkog Općinskog suda, sredinom devedesetih godina postalo vlasništvo privatne tvrtke Viktor Lenac d.d. Do tada je bivše društveno poduzeće Viktor Lenac bilo upisano kao korisnik tog zemljišta.
Na osnovi vlasništva zemljišta, brodogradilište Viktor Lenac kasnije je ostvarivalo hipotekarne kredite, krediti nisu vraćeni i otvoren je stečaj.
Najveći vjerovnik brodogradilišta je država putem Ministarstva
financija i Hrvatske banke za obnovu i razvoj. U tijeku je provedba stečajnog plana po kojemu bi većinskim vlasnikom brodogradilišta postala država i državno brodogradilište Uljanik.
Tijekom 2005. saborsko Istražno povjerenstvo za brodogradilište Viktor Lenac zaključilo je, među ostalim, kako su odluke bivše Vlade o izdavanju jamstava tom brodogradilištu bile isključivo političke prirode, da su političke odluke rezultirale velikom štetom za državni proračun, te da je bivša uprava netočno prikazivala stvarno stanje u brodogradilištu.