Microsoft kupuje europsku kompaniju za oglašavanje ScreenTonic

Slika nije dostupna
Microsoft je u četvrtak izvijestio o dogovorenoj akviziciji europske kompanije za oglašavanje na mobitelima ScreenTonic koja će mu pomoći ojačati pozicije na području tog brzorastućeg poslovanja s oglašavanjem na mobilnim telefonima.

Svjetski softverski div nije međutim iznio pojedinosti vezane uz financijske uvjete postignutog sporazuma. ScreenTonic sa sjedištem u Parizu jedna je od prvih kompanija u Europi koja se bavi razvojem platforme za upravljanje i stavljanje oglasa na mobilni internet.

ScreenTonic također služi kao oglašivačka tvrtka za kompanije koje žele razviti marketinške kampanje na telefonima. Među vlasnicima te start-up kompanije nalaze se venture-capital tvrtka 3i i I-Source Gestion.

Industrija oglašavanja na mobilnim telefonima još je u povojima u usporedbi s oglašavanjem na internetu, no područje je kojem su svoje poslovanje usmjerili Microsoft i njegovi konkurenti Yahoo i Google.

Oglašavanje na internetu preraslo je u više milijardi dolara vrijednu industriju u samo nekoliko godina, a on-line kompanije se nadaju da će mobilni telefoni slijediti isti put.

ABI Research procjenjuje da će se vrijednost industrije globalnog marketing i oglašavanje na mobilnim telefonima do 2011. šesterostruko uvećati u odnosu na procijenjene tri milijarde dolara krajem ove godine. Njezina bi vrijednost trebala tako dosegnuti 19 milijardi dolara.