Istraživanje: Best Buy Award Survey - Croatia 2014/2015

Slika nije dostupna
Tele2 = Br. 1 mobilni operater kada je riječ o omjeru cijene i kvalitete

U najnovijem Best Buy Award istraživanju, ispitanici su ocijenili kako je na hrvatskom tržištu mobilni operater općenito s najboljim omjerom cijene i kvalitete - Tele2

Najnovije Best Buy Award istraživanje ukazuje na dramatične promjene na hrvatskom tržištu mobilnih telekomunikacijskih usluga u iskustvu i percepciji korisnika. Potrošači u Hrvatskoj sada navode Tele2 kao Br. 1 mobilnog operatera općenito kada je riječ o ponuđaču koji nudi najbolji omjer cijene i kvalitete.

Zagreb, 21. veljača - 2014. – Istraživanje zadovoljstvom poznavatelja hrvatskog tržišta Best Buy Award Republika Hrvatska 2014/2015, pokazuje da ispitanici, hrvatski potrošači najveći broj glasova za najbolji omjer cijene i kvalitete u kategoriji mobilni operater općenito daju upravo Tele2.

Hrvatski su potrošači u Best Buy Award istraživanju, dajući najveći broj glasova za najbolji omjer cijene i kvalitete pozicionirali Tele2 ne samo na vodeće 1.mjesto u kategoriji mobilni operater općenito već i direktno ispred njihovih glavnih konkurenata na hrvatskom tržištu.

Tele2 je osvojivši najveći broj glasova ispitanika za najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu pobijedio i u još dvije kategorije: mobilni internet uz bonove te mobilna telefonija uz bonove.

Rezultat je ovo predmetnog istraživanja Best Buy Award Croatia 2014/2015 švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com) na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije u Republici Hrvatskoj koristeći, CAWI - DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

Ispitanicima, hrvatskim građanima je u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljeno između ostalih i sljedeće pitanje:

"Navedite naziv mobilnog operatera (davatelj telekomunikacijskih usluga za mobilne uređaje) koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi OPĆENITO najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu:"

Najveći broj ispitanika na ovo je pitanje odgovorio: „Tele2“

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođača i davaoce usluga koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.
Zahvaljujući ovoj osvojenoj poziciji, Tele2 ima pravo nositi prestižnu oznaku "Best Buy Award - Br. 1 - najbolji omjer cijene i kvalitete".

„Nema bolje nagrade za bilo koji posao, nego da korisnici prepoznaju vaš trud i napor koji svakodnevno ulažete. Vrlo smo sretni i ponosni što su hrvatski građani prepoznali koliko smo usmjereni upravo prema korisnicima i vrijednostima koje im pružamo. Ove vrijedne nagrade, koje dolaze direktno od hrvatskih korisnika, bez obzira kojeg mobilnog operatera inače koriste, potvrđuje da smo mobilni operater koji ima najbolji omjer cijene i kvalitete. Naš cilj bit će i dalje, ponuda koja predstavlja najbolju vrijednost za novac i pristupačne komunikacijske usluga za sve.", rekao je Adrian Garrett, komercijalni direktor Tele2 Hrvatska.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Croatia Survey 2014/2015 rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Metodologija i uzorak

Istraživanje Best Buy Award Croatia 2014/2015 (www.bestbuyaward.org) provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Republike Hrvatske tijekom mjeseca siječnja 2014. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika opće populacije - isključivo korisnici interneta.

O projektu Best Buy Award

Best Buy Award (www.bestbuyaward.org) je projekt švicarske kuće ICERTIAS -International Certification Association GmbH (www.icertias.com) kojeg u Hrvatskoj provodi i zastupa tvrtka Axios doo (www.axios.hr) uz podršku vodeće svjetske konzultantske i revizorske organizacije PWC (PricewaterhouseCoopers).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Republike Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer cijene i kvalitete (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.).

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu.
 

Povezane teme