Predstavljena 'Hrvatska izvozna ofenziva'

Slika nije dostupna
Povećanje ukupnog broja tvrtki izvoznika za 25 posto, sa sadašnjih oko 11 tisuća na 13.800 izvoznika, promjena strukture izvoza, povećanje konkurentnosti proizvodnje repromaterijala i komponenti za složene proizvode te osnivanje šest izvoznih klastera, četiri su glavna cilja strategije 'Hrvatska izvozna ofenziva' u njenom prvom trogodišnjem razdoblju (2007.-2010.).

Prva hrvatska izvozna strategija predstavljena je na drugoj konvenciji Hrvatskih izvoznika.

Premijer Ivo Sanader na skupu je istaknuo kako Hrvatska, želi li imati uspješno gospodarstvo, veći rast BDP-a, veći životni standard i više zaposlenih, treba izvoziti.

Također je istaknuo značajnu ulogu znanja u gospodarskom razvoju, naglašavajući kako Hrvatska treba biti društvo znanja.

Jedan od ciljeva strategije je i promjena strukture izvoza, odnosno povećanje udjela izvoza proizvoda s dodanom vrijednošću, istaknuo je predstavljajući strategiju ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić.

Glavni ciljevi strategije, rekao je Vukelić, usmjereni su rješavanju ključnih trenutnih problema koji priječe jači rast izvoza, kao što su premali kapaciteti, usitnjenost proizvodnje i nedovoljna konkurentnost.

Strategija se, kako je pojasnio Vukelić, sastoji od 29 mjera, od čega se njih 24 odnosi izravno na same poduzetnike.

Vukelić je izjavio i kako je samo njegovo Ministarstvo za realizaciju ove ofenzive izravno osiguralo 24 milijuna kuna.

Hrvatska izvozna ofenziva projekt je koji je Ministrstvo gospodarstva radilo u suradnji s udrugom Hrvatski izvoznici, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom, Hrvatskom udrugom poslodavaca i Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak.