Konferencija USTOA ove je godine okupila više od tisuću sudionika, a Hrvatska je sudjelovala na konferenciji vec 17. godinu za redom.
"Zadovoljni smo što je Hrvatska u gotovo svim američkim brošurama svjetskoga glasa, koji imaju ture od specijalnog interesa, kao što su Abercombie and Kent, Tauck i mnoge druge", izjavila je direktorica Hrvatskog turističkog ureda u New Yorku Nena Komarica.
Ona je u Cancunu održala radionicu s 20 touroperatera koji u svojim brošurama nude hrvatske programe, kao što su Uniworld, Gate 1, Trafalgar, City eye, Sunny Land tours, Kontiki, Central Holidays i druge.
Zadnjeg dana konferencije u utorak, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sponzorirala je ručak za 420 touroperatora gdje je održana
prezentacija novih promotivnih video i press materijala iz Hrvatske.
Zahvaljujući uspješnoj turističkoj promociji na američkom kontinentu, sve veći broj turističkih agencija uključuje Hrvatsku u svoju ponudu, što je najavljeno i u brošurama za 2008. godinu.