Počela borba za turiste

Hrvatska na najvećem svjetskom turističkom sajmu u Londonu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Počela je borba za turiste. Hrvatska je predstavila nove mjere kojima se priprema za 2010. godinu. Učinila je to kao prva zemlja u širem okruženju na najvećem svjetskom turističkom sajmu u Londonu.

London na jednom mjestu okuplja sve rase svijeta. Broji oko sedam i pol milijuna stanovnika i idelano je mjesto za dobru reklamu. Ipak, većina anketiranih na ulicama Londona pojma nije imala gdje je Hrvatska. Neki misle da je blizu Rusije, a neki pak, da je bliže Kini. Kako bi što više ljudi znalo gdje je Hrvatska i reklama imala što veći učinak i u broju turista, upravo London bi trebao biti naša odskočna daska za 2010. godinu. Na vodećoj svjetskoj turističkoj burzi staroj tri desetljeća svatko želi biti viđen. 'Postoji interes kod naših partnera da uđemo u zajedničke projekte, oni su spremni investirati svoje novce u promidžbu Hrvatske zajedno s nama i ono što je najbitnije, uvrstiti nas u kataloge i dovesti turiste u Hrvatsku', kazao je ministar turizma Damir Bajs. 'Mi ne idemo na masu, ne zanemarujemo brojnost, ali igramo na dodanu kvalitetu', dodao je Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

>> Turizam non-stop: Japanci i Norvežani oduševljeni Splitom

Na ovom se sajmu za svoj dio turističkog kolača bori više od 5.500 izlagača iz cijelog svijeta, odnosno ukupno 200 zemalja. Naravno da ima što ponuditi i Hrvatska. 'Osim naravno, sunca i mora Hrvatska može ponuditi veliku i kompletnu ponudu svih mogućih vrsta izleta, svih mogućih vrsta gastronomskih, kulturnih, sportskih. I to je ono što klijente zanima i mi smo zadovoljni da to možemo učiniti', kazao je Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija. Ipak, hrvatski turizam po broju gostiju prvenstveno računa na susjede. Među vodećim gostima su Talijani, Nijemci, Austrijanci, Česi i Slovenci. Ni Britanci koji spadaju među najveće svjetske putnike nisu zanemarivi. Oko 250.000 njih na godinu posjeti Hrvatsku. Turistički djelatnici svjesni su da će se recesija još osjećati, ali svaki pomak je, kažu, itekako bitan.