Izvori bliski tom problemu tvrde kako su pregovori između Eurotunnela i njegovih vjerovnika o prepolovljavanju duga od devet milijardi eura propali.
Eurotunnel je prije tri tjedna, nakon neuspjelih dvodnevnih pregovora s kreditorima, od pariškog trgovačkog suda zatražio zaštitu. Upućeni promatrači navode kako je malo vjerojatno da će se ta važna transportna linija ukinuti, a stručnjaci očekuju da će vlakovi ispod la Manchea voziti i u budućnosti.
Eurotunnel je predložio plan kojim bi se dug te tvrtke prepolovio te se njegova otplata reprogramirala. U suprotnom bi krajem rujna Eurotunnel morao pokrenuti stečajni postupak budući da su mu gotovinski priljevi dostatni za poslovanje samo do početka sljedeće godine.
Zbog izuzetne složenosti predmeta sud je u dva navrata odgodio presudu prvo na dva, a nakon toga na tjedan dana.
To je prvi put da se novi zakon o zaštiti od stečaja u tako važnom korporacijskom predmetu koristi u Francuskoj.
Dodjeljivanjem zakonske zaštite od vjerovnika tvrtka bi dobila dodatni manevarski prostor i novi okvir za nastavak formalnih pregovora uz sudjelovanje sudski imenovanih dužnosnika.
Stečaj bi Eurotunnel mogao izbjeći kad bi glavni vjerovnici, posebice banke koje su tvrtki posudile novac za financiranje projekta, tvrtku preuzele kako bi naplatile svoj dug, rekao je njezin izvršni direktor Jacques Gounon.