City24.hr - novi specijalizirani portal za nekretnine u Hrvatskoj

Slika nije dostupna
Alma Media, finska medijska kompanija specijalizirana za izdavaštvo dnevnih novina te online medije, proširuje svoje online servise na Hrvatsku otvaranjem portala za nekretnine City24.

City24 jedan je od najvećih sistema umreženih portala za nekretnine (marketplaces) u Europi. 

Portal je predstavljen novinarima i predstavnicima agencija za nekretnine 28. studenog u Veleposlanstvu republike Finske.

Portal http://www.city24.hr predstavit će korisnicima raznoliku ponudu poslovnih i stambenih nekretnina, formiranu u suradnji s agencijama za promet nekretnina. 

Baza podataka ovog portala bit će među najaktualnijima na hrvatskom tržištu, budući da je čine ponude agencija za nekretnine te privatnih oglašivača. 

Graditeljskim i investitorskim tvrtkama City24.hr omogućuje predstavljanje novih projekata kao i zasebno pretraživanje baze. 

City24 omogućuje svojim korisnicima brzu i jednostavnu pretragu, te nudi visokorazvijenu tehničku razinu portala.

Jedna od mnogih zanimljivosti portala www.city24.hr je u tome što osim ponude nekretnina u Hrvatskoj korisnici mogu pretraživati ponude nekretnina iz drugih europskih zemalja u kojima postoji City24, a to su: Finska, Estonija, Litva, Latvija, Poljska, Ukrajina i Rusija.

Nakon Hrvatske, Alma Media pokreće City24 portal u Bugarskoj, a planira i širenje u Jadranskoj regiji. 

U svim zemljama u kojima posluje, City24 je jedan od najposjećenijih portala za sve one koji su u potrazi za nekretninama ili nude takve objekte.

Za pobliže informacije kontaktirajte:
Mr Raimo Mäkilä, SVP, Head of Marketplace, Alma Media, tel +358 40 546 1892
Gđa Branka Padovan Đurov, Country Manager za Hrvatsku, tel +385 6397 011

Za informacije za novinare i fotografije posjetite web adresu:
www.city24.hr - Press odjel

Alma Media Oy

Glavna djelatnost kompanije Alma Media Oy je izdavanje novina te osnivanje i rukovođenje interaktivnim Internet projektima. Sjedište kompanije je u Finskoj, Helsinki. 

Konstantan rast i međunarodno poslovanje u više od deset zemalja Europe glavne su značajke Alma Medie. 

Temeljna strategija Alma Medie je umrežavanje svih segmenata poslovanja te snažan sistematski razvoj njezinih ključnih djelatnosti. 

Vrijednosti na kojima Alma Media temelji svoje poslovanje su individualna sloboda, timski rad te vjerodostojnost i pluralizam novinarstva. 

Alma Media Oy (ALN1V.HE) je medijska korporacija izlistana na Helsinškoj burzi (OMX Helsinki), s tržišnom kapitalizacijom u iznosu 900 mil. EUR. 

Više informacija na www.almamedia.fi

Povezane teme