"Vlada će nastojati pomoći, pa i prisiliti Strabag da iznađe obostrano prihvatljivo rješenje", istaknuo je ministar Kalmeta.
Cesta Varaždin u dopisu podijeljenom novinarima navodi da ukupan dug Phyrn Motorway GmbH - Strabag prema Cesti Varaždin iznosi oko 14,5 milijuna eura.
Navode da su zbog loše kvalitete materijala iz iskopa
na trasi i tunelima morali koristiti onaj iz kamenoloma, što je
povećalo troškove izgradnje za 9,5 milijuna eura.
Dodaju da je zbog prijevremenog iskopa tunela od strane drugog Strabagovog podizvoditelja Tunelogradnje d.o. u odnosu na planirani došlo do dodatne devastacije iskopanog materijala zbog deponiranja i povećanih troškova ugradnje za koje se tereti Cesta Varaždin.
Nadalje, Cesta Varaždin, tvrdi da su iz posla isključeni bivši
nametnuti partneri (NGR i Produkt), pa su troškove isključenja kao i uvođenje novog podizvođača Strabag Cestogradnje d.o.o. prebačeni na njihov teret.
Također Cesta Varaždin drži da su joj uvedene neutemeljene ustege te ultimativna provedba jednostranih kompenzacija od strane Glavnog izvođača, čime se minorizira njezina realizacija na projektu te onemogućuje ikakva daljnja naplata stvarno izvedenih radova.
S obzirom na sve to Cesta Varaždin traži pravičnu naknadu za svoj rad od potpisnika ugovora Phyrn Motorway GmbH koja je u stopostotnom vlasništvu Strabaga, stoji, među ostalim, u dopisu.