"Samobor je pokazao put kako s vlastitim brandovima treba u EU", kazala je Adlešič navodeći kremšnite, salamu, muštardu, kao tek neke od robnih marki po kojima je Samobor prepoznatljiv.
Sajam je okupio 60 izlagača iz Samobora koji se bave tradicijskim obrtima, ali i izlagače iz prijateljskih i partnerskih gradova: Županje, Pule, Starigrada na Hvaru, Ljubuškog i Pečuha.
Adlešič je izrazila zadovoljstvo brojnim maštovitim štandovima, posebice štandom gdje su izložene i prodaju se domaće tkanine. Dodala je kako svake godine Ministarstvo gospodarstva raspisuje natječaj kojim se potiče njegovanje i razvoj starih zanata i obrta.
Samoborski proljetni sajam, koji ima gastronomski, turistički, poljoprivredni i gospodarski karakter već četvrti put zaredom organizira Grad Samobor, a suorganizator je Udruženje obrtnika Samobora i Svete Nedjelje.
U subotu je održan i okrugli stol "Obrtništvo: cehovi i tradicijski obrti te ruralni turizam".
Sajam u Samoboru otvoren je do 19 sati u nedjelju.