U teškoj nesreći 16 ozlijeđenih

HŽ: Strojovođe su bile obavještene o kvaru na signalizaciji

Na željezničkom prijelazu kod samog ulaza u Drniš došlo je do sudara vlaka i autobusa.

Nesreća se dogodila u 8:30 sati na željezničkom prijelazu kod ulaza u Drniš. Do sudara vlaka, koji je dolazio iz pravca Knina, i autobusa Autotransporta iz Šibenika, koji je bio na putu iz Knina za Drniš, došlo je između mjesta Badanj i Siverić.

U nesreći je ozlijeđeno 16 osoba među kojima su vozač autobusa, te strojovođa i kondukter iz vlaka, potvrdio je za Dnevnik Nove TV Dino Brajković liječnik iz šibenske Opće bolnice.

Dvije su osobe na promatranju zbog težine ozljeda. Jedna je životno ugrožena i poslana je u splitsku bolnicu, dok je druga ostala na promatranju u Općoj bolnici u Šibeniku i nije u životnoj opasnosti. Ostali su ozlijeđeni pušteni kućama.

Doktor Brajković pohvalio je osoblje šibenske bolnice rekavši da su svi došli na posao čim su čuli za nesreću.

>> Sudarili se na A1 zbog premalog razmaka, dvoje završilo u bolnici

Jedna od lakše ozlijeđenih putnica iz autobusa izjavila je kako je slušala glazbu kada je odjednom autobus stao. 'Bilo mi je to čudno jer sam znala da tu nije stanica. Vidjela sam vlak i čula kako je netko samo povikao :'Gotovo je!'', rekla je Josipa Milošević iz Knina koja je putovala za Šibenik. Josipa je rekla da se u tom trenutku ustala, te navodi kako je upravo to spasilo jer je vlak udario upravo u dio autobusa gdje je sjedila.

Kako se pružni prijelaz nalazi pokraj kuća mještani su odmah priskočili u pomoć i pomagali unesrećenima. Kažu kako su čuli jak udarac, ali sve dok nisu vidjeli mjesto nesreće nisu mogli vjerovati da je vlak zaista udario u autobus.

Slavko Šerić iz HŽ Infrastrukture izjavio je da svjetlosna signalizacija na pružnom prijelazu zaista nije radila jer ju je jučer u 16 sati srušio osobni automobil koji je toliko oštetio uređaj da ga nije mogla popraviti ekipa na terenu, nego se čekala pomoć iz Zagreba.

Naveo je također kako to nije uzrok nesreće, te kako se pravi uzrok nesreće utvrđuje. Dodao je kako je vlak u tim uvjetima morao oprezno prijeći preko prijelaza, 'ali nije siguran da se to poštivalo'.

Iz HŽ-a se doznaje i kako se po protokolu u takvim slučajevima o kvaru ne obavještava druge sudionike u prometu, nego samo strojovođe, koji su pred takvim prijelazom dužni sporo voziti, stati, uvjeriti se da nitko ne dolazi cestom i tek tada ponovno krenuti.

Po informacijama iz HŽ-a, o kvaru su bili obaviješteni svi strojovođe koji su u međuvremenu vozili preko prijelaza u Siveriću.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook