Oporavlja se u bolnici

Poduzetnik koji je pokosio tramvajsku stanicu: "Nisam divljak za volanom, ovo je izoliran slučaj. Tu noć sam popio par čašica..."

Snimka jurećeg Audija A6 koji je u ponedjeljak oko 4 sata pomeo tramvajsku stanicu na zagrebačkoj Branimirovoj ulici izazvala je lavinu bijesa u cijeloj državi.

Za upravljačem skupocjenog automobila je, kako otkriva Jutarnji list, bio zagrebački poduzetnik Kristijan Perić (31) koji je pukom srećom ostao živ, a zbog puknutog kralješka hospitaliziran je u KB Dubrava.

Nesreće se, kaže, ne sjeća i tvrdi da je za volanom zaspao, da ga je prevario san.

„Hvala Bogu da nije nastradao još netko jer mislim da se s tim pritiskom ne bih mogao nositi cijeli život, a kamoli odgajati svoje petero djece. Iskreno, ovo je zadnje što mi je trebalo u životu. Vozim 13 godina i nikad nisam imao prometnu nesreću, a kamoli kaznu za brzu vožnju. Same nesreće se ne sjećam. Nisam divljak za volanom i taj auto imam dulje pa nije da sam ga još upoznavao. To što se dogodilo izolirani je slučaj. Tu večer sam bio u lokalnom kafiću gdje sam popio par čašica, nakon čega sam išao u centar po prijatelje kako bi se svi vratili u Dubravu. I onda se dogodila nesreća na putu prema centru“, rekao je za Jutarnji.

Kaže kako je kako misli da je vozio između 80 i 100 km/h na sat.

„Svaki dio te ulice poznajem jer tom cestom svakodnevno odlazim na posao i vraćam se kući. Sreća, ipak, bila je noć pa samim time i nikog na ulici. Piše se o meni kao tatinom sinu koji je skrivio nesreću. Ja sam svoj čovjek koji je sve stekao pošteno, imam nekoliko tvrtki u Zagrebu i sve dobro posluju“, otkrio je poduzetnik.

Na upit kakav je dojam na njega ostavila snimka njegove vožnje po Branimirovoj, priznaje da bi “i on pomislio da Audijem divlja neki nadobudni tip koji ima za takav skupi auto”.

Prema dosad utvrđenom, Perić se kretao Branimirovom te je dolaskom do raskrižja s Draškovićevom, iz prometne trake za skretanje u desno nastavio vožnju ravno. Pritom je naletio na rubni otok te prešao preko njega pokupivši dva stupa pješačkih semafora, zatim ogradu i nadstrešnicu tramvajskog stajališta čiji su dijelovi odbačeni na dvije parkirane Škode.