Na prijedlog obrane svjedočili su djelatnici HŽ-a, prometnik vlakova koji je taj dan bio dežuran, kontrolor vuče vlakova, te šef nadzorništva pri sekciji za održavanje pruge.
S obzirom na većinu pitanja odgovarali sa 'ne znam', obrana je uložila prigovor na svjedočenje kontrolora i šefa nadzorništva tvrdeći da izbjegavaju odgovore kako se ne bi mogla utvrditi nadležnost i odgovornost. Prometnik je izjavio kako pružno vozilo nije dobilo propusnicu za radove kad se prskao retardant budući da za to nije bilo dovoljno vremena između prolaska dva vlaka.
'Da je on ostao kod mene poslije ovoga, on sigurno s putnim listom ne bi izlazio na prugu nego bi bilo u dogovoru s prometnom operativom ispostavljena propusnica, jer ja ne mogu pet šest ljudi, koliko je bilo, tek tako stati na prugu. To su radovi, to da se nešto dogodi, ja odgovaram, nema šanse', rekao je Branko Rakić, prometnik vlakova na svjedočenju.
'To je vlak vrlo kvalitetan, vrlo pouzdan, siguran. Ja ne zalazim u njega, ali znam da nije prije toga bilo nekih takvih drastičnih problema', istaknuo je Karlo Ćurak, kontrolor vuče vlakova i održavanja vučnih vozila.