Još u fakultetskim klupama postale su nerazdvojni dvojac. A onda i poslovni.
'Na početku smo imale tu sreću da smo imale neke klijente, tako da nam je to omogućilo da otvorimo studio bez većih problema', kaže Morana Cvetković.
Već punih sedam godina po zidovima slažu nagrade i priznanja za najbolji dizajn ambalaža brašna, čajeva, marmelade na hrvatskom tržištu.
'Govore da je naš rad prepoznat na svjetskoj razini, a na poslovnom planu našim klijentima daju sigurnost da za novac dobiju kvalitetan proizvod', kaže Nina Poturica.
Uspjelo im je ono o čemu mašta svaki grafički dizajner. Osvojiti Oscara u svojoj struci i to - dvaput.
'Red Dot spada u jednu od najvažnijih međunarodnih nagrada. Ove godine je naš rad odabran u konkurenciji 6.500 radova iz 40 zemalja', kaže Morana.
Krenule su 'u napad' i na strano tržište, kojem su zbog velike predanosti poslu i pomnog planiranja svakog detalja ambalaže, postale itekako zanimljive. No unutar naših granica traje borba za pronalazak klijenata.
'Neminovno ova gospodarska situacija utječe i na nas, tako da se osjeti smanjenje posla', kazala je Morana.
'Teško je doći do posla jer se posao rijetko dobiva iz pravih razloga, a to je na temelju kvalitete i stručnosti', dodala je Nina.
Biti uspješan poduzetnik pod hrvatskim nebom, kažu, nije lako. No nagrada za nagradom, otvorena vrata u Europu, najbolji su pokazatelj da mogu i - znaju.