Otkrili su neiskorišteno područje, oglašavanje na Facebooku, i pokrenuli biznis. Počeli su na dnu i u kratkom roku stvorili tvrtku s 12 zaposlenih, oni su definitivno Bolja Hrvatska. Jezici kojima pričaju internet i web stranice oduvijek su ih vukli pred staklo monitora pa su se stari prijatelji FER-ovci odlučili dobru ideja pretvoriti u posao. Prije godinu i pol uskočili su u poduzetničke vode.
'Nismo imali ni ured, skupili smo nešto novaca da možemo kupiti opremu. Prve račune i ugovore koje smo trebali nekome poslati, nismo imali ni printer pa smo morali u kopirnicama ispisivati ugovore. Nije postojao takav tip usluge, usluga je bila jedinstvena, prvi smo na tržištu ponudili full service za društvene mreže i to nam je donijelo veliku prednost', prisjeća se Tomislav.
>> Prvi su ponudili promociju na društvenim mrežama
Osvajanje stranog tržišta
'Ispočetka je to bio jako veliki izazov i to nas je ispunjavalo, stalno neke nove stvari, stalno smo morali nešto isprobavati, istraživati, učiti na greškama i to nam se baš jako svidjelo', nadodaje Daniel. Uvijek okruženi rastućom snagom interneta, prvi su prepoznali važnost marketinga na društvenim mrežama. Kvalitetu su prepoznali i klijenti. Prava ideja u pravo vrijeme, puno odricanja, još više truda. Sigurnim koracima idu i na strano tržište.
40 šefova je uvijek u pravu
'U Hrvatskoj smo postigli veliku razinu kvalitete, imamo jako puno klijenata i možda se nećemo moći razvijati više, tako da vani vidimo potencijal. U drugim zemljama, promocija na Facebooku nije razvijena i tu vidimo naš potencijal. Kad si ti poslodavac, ti jesi svoj šef. S druge strane, tebi su klijenti šefovi. Tako da mi nemamo samo jednog šefa, imamo njih 40 kojima se moramo stalno javljati na telefon, koji je stalno u pravu i kojem se moramo prilagođavati', objašnjava Daniel.
U godinu i pol, od ureda u Danielovom stanu, printanja u kopirnici i manjak novca, došli su do 12 zaposlenika. Osim pravnih i administrativnih tegoba, drugih poteškoća nije bilo. Strast, entuzijazam, spremnost na rad od jutra do mraka, učenje novih stvari, kompromisi. ovim mladim poduzetnicima nije problem. A to je razlog njihove uspješnosti prije 25. godine.