Primjer uspjeha

Nije imala što izgubiti, osnovala tvrtku i sad otvara urede po regiji

Slika nije dostupna
Tvrtku je osnovala mlada. Danas kaže da je to bila čista ludost, ali u tim godinama ionako nije imala što izgubiti.

Ubrzo je dobila nekoliko ponuda za prodaju, no ipak je ostala direktorica u tvrtki koju je stvorila. Sada otvara urede u cijeloj regiji. Odličan je osjećaj kad sa samo 32 godine iza sebe već imaš sjajnu poduzetničku karijeru. Rašeljka Maras u posao je krenula s nepune 24 godine.

'Ja sam prvi novac posudila od roditelja onaj doslovce nužni početni kapital da se tvrtka osnuje. I uredno sam ga vratila', rekla nam je Rašeljka. Tada je radila kao novinarka. Diploma u rukama još se nije ni ohladila kad je ugledala svoju priliku. U Hrvatskoj je nedostajala tvrtka koja bi na tržištu odnosa s javnošću pokrivala informatičko tehnološki sektor.

'Za mene mislim da je ključno bilo doza hrabrosti, doza ludosti i doza neznanja, jer sa 24 godine nemate baš neko životno iskustvo pa onda neke stvari puno lakše odradite', pojasnila je Rašeljka. Bila je mlada, neiskusna i jedina žena u muškom svijetu, no bila je sposobna i imala je cilj. Predrasude je nisu omele.

'Dapače, ja čak mislim da je to bio i određen motivator, jer nerijetko ljudi kad budu podcijenjeni ili suočeni s određenom predrasudom, to može biti vrlo dobar motiv', ističe ona. 'Ima taj svoj specifičan način vođenja firme mislim da je zato naša PR agencija drugačija od drugih', rekao je Domagoj Vidas, njezin kolega i prijatelj. Znao je da će uspjeti. 'Znao sam i vidio da je drugačija i očekivao sam da će ona napraviti nešto drugačije od ostalih', dodao je.

Trud je prepoznat. 2010. bila je nominirana za Ženu godine, a 2006. Zavod za poslovna istraživanja proglasio ju je najuspješnijom poduzetnicom. Radni dan u počecima je trajao i po više od 12 sati. 'Kada gradiš firmu, razvijaš tada ignoriraš sve ostalo u životu, ali u nekom trenutku treba znati kada se zaustaviti i prilagoditi tome svoj društveni, privatni i osobni život', pojasnila je Rašeljka.

Baš u pravom trenutku stiglo je više ponuda da tvrtku proda. To je i učinila. 'Emotivno mi je bilo malo neobično što više nemaš 100 posto važnost u firmi u smislu vlasništva, ali s obzirom da sam ja ostala i dalje voditi kompaniju i razvijat ju nije se tu puno toga promijenilo', rekla je na kraju. Bez obzira na prodaju, ciljevi joj ostaju jednaki, da tvrtka ostane uspješna, ZR a zaposlenici i ona sretni.