Kako izmisliti nešto novo u mjestu gdje većina od turizma zarađuje kruh dulje od stoljeća? 'Na nama je odgovornost da svim turističkim planovima razvijamo Lošinj za turističku budućnost naše djece', rekla je Đurđica Šimičić.
Rođena Ogulinka, na Lošinj je došla zbog problema s bronhitisom kad je imala tri godine. Nena, koja zarađuje izradom suvenira, dobro se je se sjeća. 'Ja je poznajem od kad je bila dijete, čak su njezini roditelji stanovali tu kod nas kad su došli na Lošinj i uvijek je bila vrlo pozitivna, otvorena za suradnju, vrlo optimistična i u vjeri da se sve može napraviti kad se dobro želi', ispričala je Nena Nosalj Perišić.
Bronhitis je davno zaboravljen, a Đurđica danas svakodnevno punim plućima diše za lošinjski turizam. 'Mislim da ova funkcija koju ja imam, ali i cjelokupni arhipelag, zaslužuje najbolje što možemo', rekla je Đurđica. Lošinj je danas poznat kao miomirisni otok. U taj projekt uključeni su svi - od hotela, apartmana, restorana do djece u vrtićima.
'Vidi se da jako voli taj posao koji radi'
'Pokrenut je inicijativom Sandre Nikolić iz Miomirisnog vrta koja je imala ideju koju smo mi prepoznali', rekla je Đurđica. 'Kad je došla na funkciju direktorice TZ-a ne samo meni, nego i svima drugima, se čini da se pokrenulo puno toga, Lošinj se okrenuo na jednu drugu priču', rekla je Sandra. Potaknula je otočane da razmišljaju kreativno i uvijek je tu za njih. 'Možemo se obratiti u bilo kojem trenutku za bilo kakav problem, ako ga eventualno imamo', rekla je hotelijerka Ana Hure Kuvač .
'Vidi se da jako voli taj posao koji radi, da jako voli Lošinj i da je uvijek sretna da može nešto lijepo o Lošinju, o tome što se tu radi, a mnogi su programi pokrenuti upravo na njezinu inicijativu', rekla je Nena. Lošinj je posljednjih godina pobrao brojne domaće i međunarodne nagrade, a Đurđica je proglašena najboljim turističkim djelatnikom u Hrvatskoj. Evo i dokaza. Dok smo snimali, Đurđicu je prepoznao njemački turist koji je imao manju prometnu nesreću.
'Hvala, od srca!', rekao je turist iz Njemačke. Đurđica je njegovu suprugu odvezla na hitnu i pokazala kako u praksi izgleda slogan 'Čovjek je ključ uspjeha u turizmu'.