Prvi patenti bili su rukavica koja zamjenjuje tipkovnicu i miš, a potom aktivni retrovizor za vozila koji smanjuje mrtvi kut. Spoznavši da ima inovatorsku žicu, Mate se posvetio automobilima i izumio najbrži sportski auto na struju.
'On se najnormalnije vozi, samo nema brzina, no nije automatik. Elektromotor je toliko jak da on može istom snagom voziti 10 na sat, ali i 300, u našem slučaju', objašnjava Mate svoj bešumni izum. Na automobilskim utrkama Mate štopericom skuplja znanje i podatke o brzini za postavljanje Guinessovog rekorda.
Prije službenog rekorda želi svoj električni automobil dovesti do savršenstva, a ako projekt uspije, 2012. kreće proizvodnja hrvatskih vozila na struju. 'Cilj je da ostanemo tu u Hrvatskoj i ostat ćemo u Hrvatskoj. Sad se selimo u jednu veliku tvornicu u kojoj ćemo i dalje proizvoditi naše automobile i raditi razvoj.', ističe Mate, dobitnik Teslinog jajeta, kojemu ostaje jos nekoliko ispita na ekonomiji i koji je još jedan primjer izvrsnosti bolje Hrvatske.