Police s proizvodima četvrte sezone projekta Startaj Hrvatska već su svečano otvorene, predsjednik uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl svim je kandidatima poželio dobrodošlicu i dao zeleno svjetlo te je izravna prodaja mogla krenuti.
Kako bi postigli uspjeh, potrebno se istaknuti, a uzbuđeni kandidati imaju sat i pol vremena da kupcima predstave sebe, ali i svoj brend. Prvi su tu priliku imali Marko Šepetavc, Mia Grbavac te Azra Hadžić Josipović koji su se predstavili zanimljivim slasticama. Njihovi Daš pops smrznuti deserti ručno su rađeni s pažljivo osmišljenom recepturom, a ističu se kvalitetom ekoloških sirovina bez dodanih aroma i aditiva. Veganski su, bez mlijeka, pogodni za intolerantne na laktozu te se pridržavaju svih mjerodavnih regulativa. Za bebe nude miks okusa – šljive, jabuke s cimetom i krušku, a za djecu stariju od 12 mjeseci tu su naranča, banana s cimetom i čokolada sa zobenim pahuljicama. Za odrasle tu su čak tri vrste smrznutih deserata koji ne sadrže gluten i nalaze se u BIO multipak pakiranjima. U svakom multipak pakiranju nalaze se tri štapića istog okusa, a možete birati između miksa čokolade, banane, badema; kokosa i badema, te lješnjaka koji je dodatno obogaćen nugatom.
Marko i Azra za izravnu su prodaju u INTERSPAR-u lijepo ukrasili svoj prostor, a napravili su i odličan potez jer su donijeli puno šarenih balona. Tako uočljive lako su ih primjećivala i djeca, za koje je među ostalim i namijenjen sladoled, te su rado dolazili do njih.
Nakon ove simpatične ekipe svoj su, također slatki proizvod predstavili Danijel i Monika. All sweet karamelizirani lješnjaci dolaze iz srca idilične Baranje, a rađeni su po tradicionalnoj recepturi. Posebnost ovog ušećerenog slatkiša je okus vanilije te savršena hrskavost ovojnice u čijem se središtu nalazi lagano pržen lješnjak.
Kako bi privukli kupce Monika i Danijel nastupili su zajedno te pozivali kupce na degustaciju njihovih lješnjaka. Nakon prvotne treme krenulo im je, a svi koji su kušali složili su se da im je jako ukusno. "Mogla bih ovo do sutra jesti!", rekla je jedna zadovoljna gospođa koja je radilo kupila i All sweet paketić za doma.
Nakon slatkih okusa svoje su proizvode kupcima predstavila braća Tabay. Marko i Tomislav spravljaju Tabay mesne delicije, marinirana sporo kuhana svinjska rebra, po metodi sous vide. Nude rebarca koja dolaze u tri različite marinade - TABAY SPARE RIBS s klasičnim umakom, TABAY SPARE RIBS s BBQ umakom te TABAY SPARE RIBS sa spicy umakom od kikiriki maslaca. No, u ponudi imaju i marinirano sporo kuhano svinjsko meso od lopatice.
Izravnu prodaju nisu prepustili slučaju već su se jako dobro pripremili. Na malom električnom štednjaku pripremili su sve svoje proizvode, a finim mirisima koji su se širili trgovinom kupci u INTERSPAR-u nisu mogli odoljeti. Svi koji su probali bili su oduševljeni njihovim proizvodima, a mnogi su i napunili svoje košarice Tabay mesnim delicijama.
Posljednji natjecatelj koji se okušao u izravnoj prodaji je morski čovjek, Živko iz Kaštel Kambelovca, sa svojim ribljim specijalitetima Pepefiš. U svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima se mogu pronaći njegova tri proizvoda: papričice punjene slanim inčunima s jedinstvenim okusom po zaštićenom receptu, Pepefiš salata od hobotnice s maslinama, lukom, kaparom i peršinom te temeljac za Anin crni rižoto koji je gotov u svega deset minuta.
Za pomoć pri prodaji poveo je kolegicu Zrinku. Ona je bila odlična u komunikaciji s kupcima, a Živko je za to vrijeme kuhao crni rižoto koji ih je privukao. Uz degustaciju i razgovor, Pepefiš proizvodi mnoge su zainteresirali, a ovaj simpatični dvojac naposljetku je bio itekako zadovoljan.
Nakon što je predstavljeno svih osam proizvoda te su svi kandidati prošli i izravnu prodaju sada je red na kupcima. Oni svojom kupnjom odlučuju koji će to proizvod u četvrtoj sezoni Startaj Hrvatska postati HIT proizvod 2023. godine, a to ćemo saznati u idućoj, finalnoj epizodi.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.