Ušli smo u drugu polovicu svibnja što znači da se bliži godišnje okupljanje ljubitelja GTI modela i općenito vozila VW grupe, Wörthersee festival u Austriji. Ovih dana Audi je prvi član VW Grupe koji je otkrio što oni spremaju za ovogodišnji festival.
Na prošlim susretima mogli smo tako vidjeti posebne modele kao što su Audi A1 Clubsport Quattro, VW GTI W12-650 te Škoda Fabia RS 2000 Roadster, da spomenemo samo neke.
Novi sportski koncept iz Audija temelji se na S3 limuzini. Audi A3 Clubsport Quattro koncept dolazi u Magnetic Blue boji karoserije koja krasi još agresivniji vanjski izgled s mnogim aerodinamičkim elementima koji uključuju CFRP prednji spliter i bočne pragove te veliki stražnji difuzor dok vanjski izgled zaokružuju duple, ovalne ispušne cijevi te proizvođačevi Matrix LED svjetlosni sklopovi.
U usporedbi sa S3 limuzinom, koncept je dobio unaprijeđeni ovjes s podešenjem usmjerenim ka još izraženijim sportskim svojstvima te je tako i visina vozila spuštena za 10mm. Vezano za naplatke, Audi je odabrao 21-inčne naplatke s gumama dimenzija 275/25 R21 a za izvanrednu kočionu moć brinu karbon-keramičke kočnice.
A3 od sada i kao kompaktna limuzina
U unutrašnjosti se Audi odlučio na trkaća sjedala za vozača i suvozača. Crna boja dominira dok su igle mjernih instrumenata crvene a brojke u bijeloj boji. Na multifunkcionalnom trokrakom upravljaču nalaze se dva velika gumba koja se koriste za paljenje i gašenje motora i odabir Audi Drive Select načina rada.
A sad o najbitnijoj stvari vezano uz ovaj koncept. Za pogon je zadužen Audijev poznati 2.5 TFSI motor s pet cilindara preuzet iz RS Q3 modela. Dok spomenuti motor crossoveru daje 310 KS, u najnovijoj sportskoj konceptnoj limuzini male serije 3 isti je dodatno dorađen te dostavlja impresivnih 525 KS dok se okretni moment također povećao na 600 Nm u odnosu na serijskih 420 Nm.
S masom od 1.527 kg, Audi A3 Clubsport Quattro konceptu treba tek 3.6 sekundi da ubrza od 0-100 km/h a konceptna sportska limuzina nastavlja ubrzavati do maksimalnih 310 km/h. Sva ta snaga na podlogu se prenosi preko proizvođačeva quattro pogona na sva četiri kotača putem 7-stupanjskog S Tronic mjenjača opremljenog s Launch Control sustavom.
Da bi mogao proizvesti 215 KS više nego što isti motor pod poklopcem RS Q3 crossovera, motor je opremljen novim velikim turbo punjačem s 1.5 bara pritiska punjenja te modificiranim intercoolerom.
U ovom trenutku još nema planova za serijsku proizvodnju, ali unatoč tome ovo bi mogao biti znak da Audi još uvijek nije spreman oprostiti se od 5-cilindričnog 2.5 TFSI motora koji bismo mogli naći pod poklopcem nadolazećeg RS3 modela.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.