Ovaj fantastičan automobil koji je trenutno unikat, prvi put je predstavljen na ovogodišnjem međunarodnom auto salonu u Frankfurtu. Primarni cilj prilikom dizajniranja ovog koncepta bio je pokazati koliko su zapravo neograničene mogućnosti individualizacije limuzina visoke klase njemačkog proizvođača a sve u proslavu izuma bez kojega bi život danas bio nezamisliv.
Maybach kontinuirano proširuje svoju ponudu visoko-kvalitetne opreme a s ovim slavljeničkim unikatnim primjerkom prikazane su neke postojeće individualizacijske opcije ali i neke novine koje su na raspolaganju isključivo kupcima Maybach modela. Od novosti valja spomenuti dvije nove boje karoserije, Tahiti Black i Patagonia Silver, laserski ugraviran motiv na prednjem naslonu za ruke. Na pretincu za rukavice ugraviran je potpis Wilhelma Maybacha a cjelokupan dojam zaokružen je kontrastnim prošivima u srebrnoj boji. Vanjski dio karakteriziraju matirani 20-inčni naplatci i redizajnirana prednja rešetka hladnjaka.
Sve postojeće Maybachove limuzine prepoznatljive su po svom nadmoćnom izgledu i bogatoj opremi. Dominantan karakter ovih automobila prije svega se očituje u naglašenoj kromiranoj rešetci hladnjaka koja se proizvodi u dvije različite varijante. Kod Maybach 57 i 62 modela, rešetka hladnjaka ima 20 tankih uzdužnih šipki, dok je kod Maybach 57S i 62S na njihovom mjestu 12 šire postavljenih šipki za veći protok zraka.
Inženjeri su podigli redizajniranu haubu i podarili joj oštrije definirane linije, a također redizajnirani horizontalno strukturirani odbojnici daju Maybachovim limuzinama još veći osjećaj širine. Dnevna svjetla s LED tehnologijom koja leže u kromiranom okviru integrirana su u vanjske usisnike zraka.
Novi vanjski retrovizori s optimiziranim dizajnom za bolje aerodinamičke karakteristike i manje buke tijekom vožnje savršeno se uklapaju u estetski dojam automobila a njihove veće površine omogućavaju bolju vidljivost. Tamno crvena stražnja svjetla i kromirani detalji na ručici poklopca prtljažnika ukrašavaju stražnji kraj ove luksuzne limuzine. Cijela priča zaokružena je novim 21-krakim 19-inčnim naplatcima u titanij srebrnoj boji za Maybach 57 i 62 modele dok će 57S i 62S modele krasiti novi 12-kraki 20-inčni naplatci u 'sterling silver' boji. Svi modeli biti će dostupni u novoj 'Bahamas Blue' boji.
Za pogon je ostao isti 6-litreni V12 bi-turbo motor uparen sa 5-stupanjskim automatskim mjenjačem. Iako su inženjeri u Maybachu povećali izlaznu snagu 57S i 62S modela za 18 KS na ukupno 630 KS, istovremeno su uspjeli smanjiti potrošnju s prethodnih 16.4 na 15.8 l/100km kao i emisiju štetnih plinova koja je umjesto nekadašnjih 390 g/km pala na 368 g/km. Izlazna snaga 57 i 62 modela ostala je ista međutim i kod ovih inačica smanjena je potrošnja na 15.0 l/100km umjesto prijašnjih 15.9 litara na 100 km, te emisija štetnih plinova sa 383 g/km na 350 g/km. Svi 12-cilindrični motori pod poklopcem Maybachovih limuzina ispunjavaju EU5 norme.
Ovo vozilo mase 2.855 kg ubrzat će do 100 km/h za 5.1 sekundu uz maksimalnu brzinu od 250 km/h (naravno limitirano).
Što se tiče unutrašnjosti, i tu ima puno novosti. Stražnje sjedalo na izvlačenje bilo je dostupno samo u Maybachovim limuzinama s produženim međuosovinskim razmakom a od sada se može ugraditi i na vozačevoj strani u Maybach 57 i 57S modele. Istovremeno Maybach je dodatno poboljšao kvalitetu izrade sjedala za sve modele. U ponudi je čak i mogućnost ukrašavanja sjedala sa Swarovski kristalima. Na gornjem dijelu naslonjača utisnuta je redizajnirana oznaka u srebrnoj boji s natpisom 'Maybach Manufaktur' kako bi vlasnik u svakom trenutku bio svjestan količine prestiža i luksuza svog vozila.
Već ionako opširan popis individualizacijskih opcija dostupnih s ovim luksuznim limuzinama dodatno je proširen. Po prvi puta sa svim Maybach modelima biti će dostupan posebno razvijen visoko-kvalitetni raspršivač mirisa dizajniran isključivo za Maybach koji se prethodno mogao naći samo u Maybach Zeppelin modelu limitirane serije od samo 100 primjeraka. Kupac može birati parfem koji želi a posebnim sustavom protoka zraka miris se diskretno širi putničkom kabinom.
Dio dodatne opreme je i veliki ekran visoke rezolucije od 19 inča koji se može ugraditi u pregradu između prednjeg i stražnjeg dijela vozila a ovaj element dostupan je s Maybach 62 modelima, te pruža alternativu za 9.5-inčne monitore u stražnjem dijelu vozila koji su do sada bili u ponudi. Pregrada se od sada također može naručiti u dizajnu prema željama kupaca te s ugrađenom kamerom kako bi putnici u stražnjem dijelu vozila mogli vidjeti što se događa na cesti ispred vozila i kada je pregrada podignuta.
Zahvaljujući inovativnom WLAN routeru putnici mogu koristiti bežični internet u svakom trenutku tijekom putovanja. Novi hands-free sustav za mobitele s Bluetooth opcijom također je dostupan za putnike u stražnjem dijelu vozila, a novo-razvijen DVD-player od sada čita više različitih formata.
Ne treba ni spomenuti da su materijali korišteni za interijer vozila vrhunske kvalitete kao što je i izrada svih elemenata. Ponuda za interijer obogaćena je s tri nove opcije s različitim kožnim presvlakama, tepisima i bojama. Kupci po novome također mogu odabrati ukrasne detalje od karbona za više sportski i moderniji dojam u odnosu na uobičajene detalje od drva i sjajnog laka.
Maybach je definitivno napravio vrhunski proizvod u klasi luksuznih automobila. Ovaj automobil nije kopija neke otmjene limuzine već proizvod vrhunskih stručnjaka na tipičan njemački način. Ali, mi bi ipak odabrali i najmanji Rolls Royce.....fenomenalni Ghost!