VW otkrio novi Passat Alltrack

Ovo što vidite je novi Volkswagen Passat Alltrack – svestranija i praktičnija verzija popularne limuzine srednje klase iz VW-a.

Vrlo praktično, svestrano i jedinstveno vozilo u ponudi VW-a, novi Passat Alltrack osmišljen je za kupce koji žele automobil sa voznim karakteristikama SUV-a koji će i dalje biti standardnih dimenzija i sadržavati pojedine dobrobiti koje su specifične za limuzine srednje klase. VW ovim vozilom želi popuniti prazan prostor između standardnog Passat karavana i Tiguana.

Poput Audi A4 Allroad modela i Škode Octavie Scout, i novi off-road karavan iz VW-a slijedi već iskušanu formulu te tako dolazi s povišenom podnicom, elementima na vanjskom dijelu automobila za zaštitu karoserije i podvozja prilikom vožnje na grubljim površinama poput plastičnih dodataka na blatobranima i panela od nehrđajućeg čelika te naravno s 4MOTION pogonom na sva četiri kotača.

Passat Alltrack tako stoji na 165mm od tla što je povećanje od 30mm u odnosu na standardni Passat model a isto je utjecalo na povećanje prilaznog kuta kada se prelazi preko vrha prepreke sa 9.5 stupnjeva na 12.8 stupnjeva što znatno pomaže kod prelaženja brdovitih terena. Alltrack mjeri istu dužinu kao i standardni karavan (4.771mm) te istu širinu (1.820mm) unatoč plastičnim zaštitama na lukovima kotača.

Obujam prtljažnog prostora vrlo je praktičnih 603 litre a spuštanjem stražnje klupe isti se povećava na 1.731 litru. Na popisu dodatne opreme nalazi se jedan vrlo praktičan element, pokretna podnica za prtljažnik koja se može pomicati prema naprijed i nazad za što lakše manevriranje težim predmetima. Neke od drugih opcija uključuju i odjeljke za prtljažnik kako predmeti ne bi plesali po prtljažnom prostoru svaki put kada automobil ulazi ili izlazi iz zavoja a prtljažnik nije pun.

Passat Alltrack opremljen je i tzv. Off-road Driving Programom s kojim su se kupci VW vozila mogli susresti na Tiguanu i Touaregu. Spomenuti način rada aktivira se pritiskom 'off-road' gumba na komandnoj ploči a radi na način da podešava rad ABS-a i elektroničke kontrole diferencijala (EBS) za bolje performanse na sklizavim površinama. Tu je i 'Hill Descent Assist' sustav koji automatski primjenjuje kočenje čim senzori detektiraju da se automobil kreće na nizbrdici s otklonom većim od 10 stupnjeva. Također treba spomenuti da ovaj način rada funkcionira pri brzinama do 30 km/h.

Alltrack će biti ponuđen s dva benzinska agregata s turbo punjačem i sustavom direktnog ubrizgavanja ukupne izlazne snage 160 i 210 KS, te s dva turbodizela sa 140 i 170 KS. Snažnija dizelska (170 KS) i benzinska (210 KS) varijanta biti će standardno opremljene pogonom na sva četiri kotača i DSG mjenjačem s dvije spojke, dok će slabiji dizelaš biti moguće naručiti s 4x4 pogonom uz dodatnu nadoplatu. Slabiji benzinac tako ostaje uskraćen i za izuzetno učinkovit DSG mjenjač i pogon na sva četiri kotača.

Novi Passat osmišljen je za relativno mali tržišni segment a iz istog razloga VW nije ulazio u razvoj dodatnih paketa opreme te se umjesto uobičajenog raspona odlučio na samo jedan ali vrlo vrijedan paket opreme za Alltrack koji uključuje kožna sjedala s umetcima od Alcantare, 18-inčne naplatke, navigaciju i ostale luksuzne stvarčice koje se inače mogu naći na bolje opremljenim Passat modelima.

Novi Passat Alltrack biti će premijerno prikazan na Tokyo Motor Showu a prve narudžbe početi će se zaprimati u travnju sljedeće godine.