VW Eos za 2011. sada govori novim dizajnerskim jezikom njemačkog brenda kao i novi Polo, Passat i Sharan. Iako Eos i dalje krase dominantne horizontalne linije duž automobila, sasvim je očigledno da VW Eos 2011 ima potpuno nov i osvježen izgled. Sprijeda se nalazi impozantna nova rešetka s kromiranim detaljima koji stvaraju dojam da je novi Eos širi i niži od svog prethodnika.
Farovi su također izmijenjeni i iako vrlo slični onima na Golfu, kod Eosa mogu imati integrirana LED dnevna svjetla. Na redizajniranom prednjem braniku nalaze se novi usisnik i maglenke koje su dio novo-profilirane haube. Na stražnjem kraju također su nova svjetla koja izgledom dosta podsjećaju na novi Passat, a cjelokupni dojam odaje vrlo osebujan novi izgled.
Unutrašnjost pomlađenog VW Eosa za 2011. od sada će krasiti multifunkcionalan Premium zaslon u boji, Light Assist sustav i Park Assist sustav druge generacije. Osim navedenog, paket opreme novog VW Eosa također uključuje i Keyless Access sustav za otključavanje vrata i paljenje motora bez korištenja ključa, a isti sustav kontrolira i rad pomičnog krova.
Gore spomenuti Light Assist sustav vrlo je praktična tehnološka inovacija koja omogućuje automatsko prebacivanje s dugih na kratka svjetla i obrnuto prema potrebi. Unutrašnjost je presvučena posebnom vrstom kože koja grije po zimi, a hladi po ljeti! Pitate se kako je to moguće. Radi se o tkanini koja reflektira sunčeve zrake i ne upija toplinu. U ljetno doba visokih temperatura, kabriolet s kožnim presvlakama nekada se činio kao noćna mora. Taj problem je sad navodno riješen.
Prtljažni prostor ima zapreminu od 205 litara sa spuštenim krovom, a sa zatvorenim krovom ista se povećava na 380 litara.
U ponudi će biti niz benzinskih i dizelskih motora među kojima su 1.4-litreni TSI motor s 122 PS, 2.0-litrena TSI jedinica s 210 PS te 2.0-litreni TDI motor s 140 PS. Baš taj 2.0 TDI s ugrađenom BlueMotion tehnologijom i automatskim Start/Stop sustavom te sustavima regenerativnog kočenja pruža kombiniranu potrošnju od nevjerojatnih 3.9 l/100km. Naravno, u doplati je i automatski mjenjač s dvije spojke (DSG) sa 6 ili 7 brzina (ovisno o modelu).
Cijene i tehničke specifikacije za novi VW Eos za 2011. bit će objavljene nakon službene premijere u studenome ove godine.
Nama se nekako sviđa dotjerani Eos. Sada izgleda puno bolje te uz dobar 2.0 TSI i DSG može biti zanimljiv automobil za ljeto.