Osvježen i dotjeran

VW Eos ima novo lice

Volkswagen je otkrio novo lice svog coupe kabrioleta, VW Eosa, za 2011. godinu netom prije službenog debija na Los Angeles Motor Showu, koji za javnost otvara vrata 19. studenog.

VW Eos za 2011. sada govori novim dizajnerskim jezikom njemačkog brenda kao i novi Polo, Passat i Sharan. Iako Eos i dalje krase dominantne horizontalne linije duž automobila, sasvim je očigledno da VW Eos 2011 ima potpuno nov i osvježen izgled. Sprijeda se nalazi impozantna nova rešetka s kromiranim detaljima koji stvaraju dojam da je novi Eos širi i niži od svog prethodnika.

Farovi su također izmijenjeni i iako vrlo slični onima na Golfu, kod Eosa mogu imati integrirana LED dnevna svjetla. Na redizajniranom prednjem braniku nalaze se novi usisnik i maglenke koje su dio novo-profilirane haube. Na stražnjem kraju također su nova svjetla koja izgledom dosta podsjećaju na novi Passat, a cjelokupni dojam odaje vrlo osebujan novi izgled.

Unutrašnjost pomlađenog VW Eosa za 2011. od sada će krasiti multifunkcionalan Premium zaslon u boji, Light Assist sustav i Park Assist sustav druge generacije. Osim navedenog, paket opreme novog VW Eosa također uključuje i Keyless Access sustav za otključavanje vrata i paljenje motora bez korištenja ključa, a isti sustav kontrolira i rad pomičnog krova.

Gore spomenuti Light Assist sustav vrlo je praktična tehnološka inovacija koja omogućuje automatsko prebacivanje s dugih na kratka svjetla i obrnuto prema potrebi. Unutrašnjost je presvučena posebnom vrstom kože koja grije po zimi, a hladi po ljeti! Pitate se kako je to moguće. Radi se o tkanini koja reflektira sunčeve zrake i ne upija toplinu. U ljetno doba visokih temperatura, kabriolet s kožnim presvlakama nekada se činio kao noćna mora. Taj problem je sad navodno riješen.

Prtljažni prostor ima zapreminu od 205 litara sa spuštenim krovom, a sa zatvorenim krovom ista se povećava na 380 litara.

U ponudi će biti niz benzinskih i dizelskih motora među kojima su 1.4-litreni TSI motor s 122 PS, 2.0-litrena TSI jedinica s 210 PS te 2.0-litreni TDI motor s 140 PS. Baš taj 2.0 TDI s ugrađenom BlueMotion tehnologijom i automatskim Start/Stop sustavom te sustavima regenerativnog kočenja pruža kombiniranu potrošnju od nevjerojatnih 3.9 l/100km. Naravno, u doplati je i automatski mjenjač s dvije spojke (DSG) sa 6 ili 7 brzina (ovisno o modelu).

Cijene i tehničke specifikacije za novi VW Eos za 2011. bit će objavljene nakon službene premijere u studenome ove godine.

Nama se nekako sviđa dotjerani Eos. Sada izgleda puno bolje te uz dobar 2.0 TSI i DSG može biti zanimljiv automobil za ljeto.