Tiguan GTE pokreće kombinacija 1,4-litrenog TSI benzinca snage 156 KS te električnog motora koji je integriran u 6-stupanjski automatski mjenjač, a tu su i litij-ionske baterije kapaciteta 13 kWh.
Njih je moguće puniti standardnim "vanjskim" punjačem, no za "unutrašnje" punjenje će se pobrinuti krovni solarni paneli koji uz optimalne uvjete mogu proizvesti energije za oko 1000 km godišnje.
U hibridnom načinu rada Tiguan GTE će ostvarivati prosječnu potrošnju od 1,9 l/100 km, odnosno emisiju ugljičnog dioksida od svega 42 g/km. Najveća brzina u električnom načinu rada će biti ograničena na 130 km/h, a kada će koristiti svu raspoloživu snagu ovaj će automobil do 100 km/h stići za 8,1 sekundu, dok će mu najveća brzina tada prelaziti 200 km/h
Za očekivati je kako će ponuda modela Tiguan uskoro biti proširena i s ovom plug-in hibridnom izvedbom, možda već iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.