Podsjetimo, Volkswagen je s novim Passatom ponudio i 4-cilindrični 2.0 TDI bi-turbo snage 176 kW, odnosno 240 KS, no sada je snaga tog istog motora (EA288) potpomognutog s dvo-stupanjskim električnim turbopunjačem podignuta na 200 kW, odnosno 272 KS. Za sada nema službenih informacija o najvećem okretnom momentu, no za očekivati je kako je on svakako veći od 500 Nm, koliko je razvija ranije spomenuta izvedbi iz novog Passata.
Dodatna snaga nije samo rezultat ugradnje novog turbopunjača, već su joj pripomogli i novi sustav promjenjivog upravljanja ventilima, kao i novi sustav common rail ubrizgavanje goriva s piezo-brizgaljkama najvećeg pritiska od 2500 bara.
Na kraju dodajmo i kako je Volkswagen istom prilikom objavio nekoliko preliminarnih podataka o svom budućem 10-stupanjskom DSG prijenosu koji će biti u mogućnosti nositi se s najvećim okretnim momentom od 550 Nm. Riječ je o mjenjaču kodnog imena DQ551 koji ustvari predstavlja evoluciju 6-stupanjske DSG jedinice i koji će se moći pohvaliti tzv. coasting funkcijom i novim te učinkovitijim sustavom regenerativnog kočenja.
Početak proizvodnje, odnosno ugradnje ovog mjenjača je zakazan za 2016, a za sada nije točno poznato kada bi se na tržištu mogao naći i 2.0 TDI 272 KS, no za očekivati je kako će se to dogoditi uskoro, a ovaj bi motor svakako prvenstveno bio namijenjen za veće modele, poput SUV/crossovera i sl.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.