Točnije, Automotive News Europe tvrdi, pozivajući se na insjadere, kako je razvoj druge generacije luksuzne volkswagenove limuzine već završen i sve što je ostalo je započeti proizvodnju ovog automobila. Ipak to se neće dogoditi još neko vrijeme jer bi trenutni troškovi biti previsoki što je u suprotnosti s trenutnim volkswagenovim nastojanjima za povećanjem zarade upravo putem značajnog smanjenja troškova materijala, sklapanja automobila i sl.
Na kraju dodajmo kako trenutni Phaeton svom proizvođaču teško da je donio išta dobroga. Naime, riječ je o tzv. flashipu, odnosno predvodniku ponude koji se može pohvaliti vrhunskom kvalitetom i sl, no i o automobilu koji je, kako tvrde mnogi, "preskup za jedan VW".
Upravo je takvo razmišljanje rezultiralo time da je Phaeton trenutno najslabije prodavani Volkswagenu (oko 4.000 primjeraka u prošloj godini) koji svom proizvođaču navodno donosi gubitak od oko 28.000 Eura po svakom prodanom primjerku i sl. Mnogi se ustvari i čude što su u Volkswagenu uopće i odlučili razviti njegovog nasljednika.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.