Vizualno, GTE će se od standardnog Passata razlikovati dorađenom maskom s plavim detaljima, novim prednjim branikom s integriranim LED svjetlima u obliku slova C, jedinstvenim 17-colnim alu-naplacima, plavim kočničkim kliještima i sl. Unutrašnjost donosi prilagođeni infotainment sustav, plavo ambijentalno osvjetljenje, redizajniranu ručicu mjenjača, novi upravljač te izmijenjene presvlake. Passat GTE najnoviji je u ponudi plug-in modela iz Wolfsburga, nakon Golfa GTE predstavljenog u veljači.
Passata GTE pokreće hibridni (benzin/struja) pogonski sklop kojeg čini kombinacija 1,4-litrenog 4-cilindričnog turbo-benzinskog TSI pogonskog stroja snage 115 kW, odnosno 156 KS te električni motor snage 85 kW, odnosno 116 KS. Kombinirana snaga ova dva motora iznosi 160 kW, odnosno 218 KS, a najveći okretni moment 400 Nm. Spomenimo i kako su pored dva motora tu još i litij-ionske baterije te 6-stupanjski DSG prijenos s dvije spojke posebno prilagođen za ovaj model.
U Volkswagenu navode kako prosječna potrošnja novog modela iznosi 2 l/100 km i 13 kWh/100 km, što je ekvivalentno emisiji ugljičnog dioksida od 45 g/km. Konkretnije, s punim spremnikom goriva od 50 l te punim baterijama ovaj automobil ima autonomiju od oko 1.000 km. Za ubrzanje do 100 km/h mu treba manje od 8 sekundi, a najveća brzina iznosi 220 km/h.
Električna autonomija Passata GTE će se kretati oko 50 km, a najveća će mu brzina u E-modu biti ograničena na 130 km/h. Prodaja plug-in hibridne izvedbe volkswagenovog Passata započet će u drugoj polovini iduće godine, a kupci će moći izabrati između limuzinske i karavanske karoserijske izvedbe.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.