"Uz više od 100 premijera, izložbenim prostorima najviših standarda i jedinstvenom izložbom Automobili i moda, koja je privukla 75% posjetitelja salona, Paris 2014. predstavlja se kao vrhunski događaj aktualne automobilske sezone", napominje se u službenom izvješću ovog događanja.
Nadalje, navedeno je kako je tijekom ovogodišnjeg Mondiala ostvareno jednako ili u nekim slučajevima čak i više kontakata i narudžbi, u usporedbi s prošlim izdanjem salona u Parizu, 2012. A, samo je na poligonu za probne vožnje odrađeno 10.000 testiranja električnih i hibridnih vozila, što predstavlja 20-postotni porast u odnosu na prethodno izdanje salona u Parizu.
Međunarodni salon automobila u Parizu 2014. privukao je i izvanredan broj predstavnika medija - njih više od 10.000 akreditiralo se za ovu priredbu, a pristigli su iz 103 svjetske zemlje. Konačno, službene stranice salona automobila u Parizu imale su više od 8,2 milijuna pregleda, a Facebook stranica Mondiala je s više od 47.00 fanova ispred onih salona u Frankfurtu, Detroitu i Ženevi.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.