Vilner predstavlja Stingray model u svijetu motocikala

Vilner Studio za svoj je sljedeći projekt još jednom odabrao motocikl a radi se o paketu opreme za Aprilia Tuono model koji su vrlo domišljato (marketinški) nazvali Stingray.

Bugarska tuning tvrtka Vilner Studio poznata je po svojim jedinstvenim i unikatnim dizajnerskim paketima za interijere automobila ali se također povremeno zna pozabaviti i s dizajnom motocikala. Za svoj najnoviji projekt na dva kotača odabrali su Apriliu Tuono 1000 kojoj su podarili mali make-over a konačan rezultat je ono što je Vilner nazvao Aprilia Stingray.

Vilner je dodao čak 13 dizajnerskih elemenata da bi dobio Stingray čime je motocikl dobio još agresivniji izgled od serijskog Tuono motocikla. Bugarski tuneri odlučili su zadržati dvojni svjetlosni sklop na prednjem kraju ali je redizajnirao masku s novim otvorima za zrak i integriranim LED indikatorima za promjenu smjera. Spremnik goriva ima dva kutna elementa koji mu daju pomalo pogrbljen profil za razliku od relativno plosnatog spremnika na serijskom modelu. Poklopac spremnika nalazi se u utoru između ova dva izrezbarena elementa.

Vilner je zatamnio stražnja svjetla i obojao pod-okvir u mat crnu boju te je na duplim ispušnim cijevima primijenio istu crnu boju. Držač registarske oznake je kraći i položen je tek neznatno prema naprijed dok je stražnja vilica također produžena za 15 cm. Vilner je izgled Stingraya zaokružio metalik smeđom bojom sa srebrnim kotačima.

►►►   Ducati Monster by Vilner

►►►   Vilner doradio BMW F800R

Osim vizualnih promjena, dorađeni su i neki tehnički elementi iako Vilner nije htio iznijeti nikakve točne podatke, međutim kažu da se može očekivati povećanje snage od 10 posto. Standardnu Apriliu Tuono pogoni 4-cilindrični motor s V kutom od tek 65 stupnjeva te ima neke doista jedinstvene karakteristike. Izuzetno kompaktan, uzak poput dvocilindričnog motora i ugrađen u ultra-kompaktnu šasiju, ovaj V4 motor istinsko je utjelovljenje stručnosti i domišljatosti talijanskog inženjeringa. Ukupna snaga od 167 KS dostupna je pri 11.500 o/min dok je maksimalan okretni moment od 111 Nm dostupan pri 9.500 o/min.

Tuner za sada još nije objavio cijene iako vjerujemo da će svaka cijena biti vrijedna toga da smo uopće imali priliku vidjeti ovakav tuning projekt. Kao i uvijek, Vilner je nadmašio sam sebe.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.