U prirodnom svijetu, svaki pravi predator mora biti dovoljno jak da ulovi i ubije svoj plijen, da samouvjereno dominira lovištem i preživi. Mora biti agresivan i zlokoban, mora biti sportske građe i paralizirajućeg pogleda, imati jasnu svrhu i izvrsna postignuća. U okrutnom svijetu borbe za opstanak, mora biti nadmoćan i bez imalo žaljenja. U tim su svojstvima nadahnuće za svoj novi projekt potražili tuneri iz Vilnera prilikom rada na BMW F800R motociklu.
Vilner se prihvatio izazova koji im je zadao ekscentričan ruski bogataš koji živi i radi u Bugarskoj. Bogati ruski poduzetnik ljubitelj je motocikala i posjeduje jednu od najvećih i najzanimljivijih kolekcija motocikala u Bugarskoj.
Ovom VIP klijentu nisu se sviđali određeni detalji na serijskom motociklu i želio je neke radikalne promjene, poimence vezano za izgled svjetlosnih sklopova koje po njegovom mišljenju izgledaju poput maske iz 2. svjetskog rata. Želio je prepoznatljiv, agresivniji zvuk i novi personalizirani imidž za svoj F800R.
Serijski BMW F800R opremljen je motorom obujma 798cc koji dostavlja 87 KS i 6-stupanjskim mjenjačem. Isti postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h. Mase 177 kg, okvir motocikla je od aluminija, svjetla su asimetrična a kočnice s potpisom Bremba s 320mm diskovima.
Trojici stručnjaka iz Vilnera trebalo je šest mjeseci da razviju dizajn, naprave model, porade na detaljima, i nakon završetka radova testiraju svoj ručni rad čiji je konačni rezultat Vilner Predator. Izrađeno je sveukupno 17 novih detalja od kojih je 8 kromiranih a 9 od karbona.
Motocikl je sveukupno 25cm kraći od serijskog modela. Predator je također jednosjed za razliku od standardnog dvosjeda a novo sjedalo je šire i potpuno drugačijeg dizajna. Promjene su zahvatile i svjetlosne sklopove pri čemu su ubačena bi-xenon svjetla s crvenim LED-icama. Prednji indikatori smjera preuzeti su sa BMW Z4 i integrirani u karbonske elemente.
Na stražnjem kraju Predatora jedan jedinstveni sklop svjetala udomljuje indikatore za promjenu smjera i stop svjetlo. Stražnja guma također je šira u odnosu na serijski model. Ostali sivi elementi masovno proizvodnog motocikla ovdje su obojani u crno.
Zahvaljujući maloj masi dijelova od karbona kojih je ipak nešto više u odnosu na izvorni F800R masa motocikla povećala se za samo 6.5 kg. Cijev ispušnog sustava po mjeri je izradila partnerska tvrtka BG a Predator ima doista bijesan zvuk, dubok i gromoglasan.
Iako bi sudeći po izgledu prednjeg kraja možda više pristajao naziv Terminator, priznajemo da ni Predator ne zvuči loše!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.