Također, proizvođač iz Stuttgarta je potvrdio rad na modelu Cayman GT4, ali i glasine kako bi se na tržištu trebao pojaviti novi model koji će se u ponudi smjestiti između modela 911 i 918 Spyder.
Već su se ranije mogle čuti glasine o porscheovom planu za turbo 911-ice, no sada je jedan od vodećih ljudi ovog njemačkog proizvođača Wolfgang Hatz potvrdio kako će se to uistinu i dogoditi.
Tako će novo razvijeni 6-cilindrični motor u atmosferskoj verziji pokretati samo 911 GT3 RS, dok će ostale izvedbe dobiti njegovu turbo inačicu. Za sada nisu poznate pojedinosti o tom novom motoru, no očekuje se kako će GT3 RS, čija je premijera zakazan za Ženevu razvijati snagu od oko 500 KS.
Hatz je također potvrdio i kako će na tržište uskoro stići i hardcore izvedba Caymana pod oznakom GT4, a njena se premijera očekuje ove jeseni, odnosno na frankfurtskom auto salonu. Njen razvoj je povjeren istom timu ljudi koji su radili na 911 GT3 i GTR RS, a može se očekivati osjetno smanjenje mase automobila te snaga od oko 400 KS.
Kroz sličan, no ne toliko opsežan zahvat će proći i Boxster, njega pak razvijaju porscheovi "mainstream" stručnjaci, a vjerojatno neće imati istu oznaku.
Na kraju Hatz je rekao kako u Porscheu spremaju i novi model koji će popuniti prostor između modela 911 i 918 Spydera. Za sada nema konkretnijih informacija o njemu, no pretpostavlja se kako će ga pokretati novo razvijeni V8 koji će se isprva ugrađivati u Panameru i Cayenne. Prema Hatzu ovaj bi novitet na tržište trebao stići najkasnije do 2020.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.