Riječ je o TSI benzinskoj tehnologiji koja, naravno, potječe od Volkswagena. Ovdje je 1.4 litreni motor s turbopunjačem varijabilne geometrije i tehnologijom direktnog ubrizgavanja. Najveća snaga iznosi 125 konja, što se na prvi pogled i ne čini presnažnim, no mali turbo motor raspolaže i s 200 Nm okretnog momenta. Upravo taj podatak jamči Leonu impresivne vozne karakteristike. U redu, manje od deset sekundi za ubrzanje uz najveću brzinu od 200 km/h i nisu vrhunske sportske brojke, no nikako nisu ni zanemarive. Ponajviše jer se u praksi te brojke pretvaraju u podatke za koje mislite kako nisu točni, odnosno kako su prigušeni. Naime, Leon je vrlo startan, odlično vuče već od niskih okretaja i ne pušta sve dok pritisak na papučicu ne prestane. Uz to, pritisak na gas je sportski izravan, a i zvuk motora je neočekivano dobar za mali motor.
Više je suvozača bilo uvjereno kako je ispod poklopca jači, 160 konja snažni TSI motor. Mali turbo zaista impresivno obavlja svoju zadaću. Uz to, znatno je štedljiviji od starih 2.0 i 1.6 motora usporedive snage. Nama se prosjek testa zaustavio na 7,9 litara. Sjajno, obzirom na performanse i dojam koji ostavlja. Ako tražite kompakta uzorne germanske izrade, no s više osobnosti i, naravno, temperamenta, a nikako ne pristajete na dizelsku alternativu, onda je Leon 1.4 TSI i više nego preporučljiv izbor. Auto je jednostavno vrlo dobar u svim segmentima ocjenjivanja i nadasve zabavan, tako da konkurenciji ne ostavlja previše prostora, a onda je i cijena svakako opravdana.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.