Svi ljubitelji BMW automobila a posebno njihovih tuniranih verzija vjerojatno bi se jednoglasno složili da je narančasti Manhart MH3 V8 RS Clubsport, temeljen na BMW M3 (E92) modelu, bio i dalje jest jedan od najspektakularnijih i najpopularnijih 'custom' BMW automobila u proteklih nekoliko godina.
Tvorci MH3 V8 RS Clubsporta, tuning stručnjaci iz tvrtke Manhart Racing iz njemačkog Wuppertala, uspijeli su ponovno napraviti nešto jednako spektakularno. Naime, Manhart je uzeo ono najbolje iz svog prijašnjeg projekta i podario život novom 'custom' M3 kabrioletu.
Prvi korak u transformaciji M3 kabrioleta u ovu tuniranu beštiju bio je, vjerovali ili ne, malo 'pripitomiti' performansni kabriolet, a na kraju je i dalje ispao najbrži i najsnažniji kabriolet u klasi.
Čini se, a novi MH3 V8 R Biturbo karbiolet najjasniji je dokaz, da stručnjaci u Manhartu nisu izgubili ni trunku svoje legendarne tehničke stručnosti i kreativnosti tijekom godina, pa čak i nakon smjene upravnog tijela.
Kao i kod MH3 V8 RS Clubsporta, pod poklopcem MH3 V8 R Biturbo modela koji se temelji na E93 seriji (M3 kabriolet), čuči 4.4-litreni V8 biturbo motor preuzet iz X6 M modela prekriven velikim poklopcem od karbonskih vlakana.
Zahvaljujući posebno razvijenom softveru Manhart Racinga (MHR), spomenuti 4.4-litreni V8 biturbo dostavlja još više snage, točnije brutalnih 655 KS, dok je maksimalan okretni moment povećan na fenomenalnih 975 Nm. Snaga se prenosi putem 6-stupanjskog sportskog automatskog mjenjača također iz X6 M modela dok je za MH3 V8 R Biturbo isti opremljen s bokadom diferencijala za optimalnu trakciju.
MHR-ov unaprijeđeni softver također je izbrisao i elektroničku Vmax blokadu što znači da MH3 V8 R Biturbo kabriolet po potrebi može postizati brzine i preko 320 km/h a za ubrzanje do 100 km/h mu treba nešto ispod 4 sekunde.
►►► Kako izgledaju detalji BMW M Performance paketa
►►► G-POWER predstavio BMW M3 sa 720 KS
►►► Tuning paketi za novu BMW seriju 3 (F30)
Manhart Racing ugradio je u svoj 'custom' M3 kabriolet tzv. ''down pipe'' od nehrđajučeg čelika proizveden u potpunosti u radionici MHR-a, koji dodatno unapređuje performanse automobila. Isti je popraćen Akrapović Evolution Titanuim ispušnim sustavom s 200 cpsi sportskim katalizatorom i četiri ispušne cijevi promjera 90mm.
Za primjerenu kočionu snagu koja može kontrirati tako moćnom ubrzanju, MH3 V8 R Biturbo je opremljen robusnim MHR kočionim sustavom s četveroklipnim kočionim kliještima i kočionim diskovima promjera 396mm, preuzetim s X6 M-a koji su odgovorni za kočenje na prednjoj osovini dok su na stražnjoj kočioni diskovi od 374mm.
Izvana, MH3 V8 R Biturbo izgleda diskretno i suptilno. MHR-ovi elementi od karbonskih vlakana kabrioletu daju onaj pravi izgled sportskog automobila kao i poklopac motora s GTR usisnicima zraka, kučišta retrovizora i difuzor. BMW performansna karbonska krilca i MHR dekorativne pruge zaokružuju dojam.
Manhart Racing opremio je MH3 V8 R Biturbo s ultra-lakim MHR Concave One kovanim naplatcima impresivnih dimenzija: 9x20 inčni i 12x20 inčni kotači savršeno komplementiraju visoko-performansne gume dimenzija 255/30 ZR20 sprijeda i 305/25 ZR20 straga koje su posebno dizajnirane da podnose visoke brzine.
Brzinomjer na instrumentnoj ploči završava s 400 km/h što je sasvim dovoljno čak i za zvijer kao što je Manhart MH3 V8 R Biturbo. Manhart je također ugradio i vlastiti display koji vozaču pruža raznorazne informacije o operativnim parametrima i voznim performansama.
Manhart MH3 V8 R Biturbo izložen je na Essen Motor Showu koji se održava od 1. do 9. prosinca a svi koji imaju sreće naći se u blizini mogu iz prve ruke vidjeti što su stručnjaci iz Manharta napravili iz BMW M3 kabrioleta na njihovom štandu (br. 104) u paviljonu 10.
Dok čekamo video spomenute pile pogledajte njegovu raniju verziju Clubsport:
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.