Naime, tu je još nekoliko novosti poput atraktivnijih svjetala, stražnjih LED svjetla, manjih dorada aero paketa, novih otvora za hlađenje na poklopcu motora i sl. Nadalje, kupcima će biti ponuđen i opcijski akrapovičev sportski ispušni sustav, novi setovi alu naplataka veličine između 17 i 19 cola, kočnička će kliješta dolaziti u nekoliko boja, a na izboru će stajati i sedam boja vanjštine (uključujući i novu žutu boju pod nazivom Giallo) te šest kombinacija boja interijera uz izbor od dva materijala presvlaka.
Sustav uklonjivog krova je dodao svega 10 kg masi automobila pa bi 4C Spider trebao biti jednako agilan i zabavan za vožnju poput Coupe izvedbe. Dakako, motorizacija se nije mijenjala, odnosno ovaj model pokreće isti 4-cilindrični 1,75-litreni turbobenzinski motor snage 177 kW, odnosno 240 KS te najvećeg okretnog momenta od 350 Nm.
Uparen sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke ovaj će motor omogućiti ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundu i najveću brzinu od 258 km/h. Drugim riječima, rezultati su identični onima iz Coupea.
Dolazak ovog automobila na svjetska tržišta se očekuje tijekom ovog ljeta, a cijena će mu biti nešto viša od standardne coupe izvedbe.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.