Tuningwerk BMW 750Li sa 720 KS

Bavarska tuning tvrtka Tuningwerk predstavila je modifikacijske pakete za BMW 750Li u kojima se prvo gledalo na povečanje snage i dostizanje velikih maksimalnih brzina.

Kada razmišljamo o performansnim paketima opreme, većini ljudi prva asocijacija vjerojatno nije BMW-ova limuzina serije 7 sa produženim međuosovinskim razmakom, međutim ako je to nešto što se vama sviđa i mislite da je upravo to nedostajalo na 'aftermarket' tržištu, onda je najnoviji projekt tvrtke 'Tuningwerk' baš za vas.

Njemačka tuning tvrtka Tuningwerk dohvatila se serijskog BMW 750Li modela koji pod haubom ima 4.4-litreni V8 turbo motor s 407 KS i 600 Nm okretnog momenta, i razvio dva paketa opreme za Bavarca.

Prvi paket zove se GT Edition a isti donosi povećanje snage na 530 KS i 740 Nm što omogućava 'sedmici' da od nule do stotke ubrza za 4.2 sekunde i postigne maksimalnu brzinu od 310 km/h (dečki su rekli 'ne' elektroničkoj blokadi).

Drugi paket opreme nazvan RS Edition nudi performanse dostojne pravih superautomobila: sa 720 KS pod poklopcem za ubrzanje do stotke potrebno je tek 3.5 sekundi dok maksimalna brzina iznosi 350 km/h.

Kako bi automobil jednako dobro usporavao, ekipa iz Tuningwerka ugradila je karbon-keramičke kočnice s 396mm diskovima na prednjim kotačima. Što se tiče estetskog dojma, ni ovdje Tuningwerk nije zakazao. Odabrali su diskretan pristup i opremili automobil nužnim aerodinamičkim dodacima od karbona u boji karoserije, novim prednjim i stražnjim branikom, bočnim pragovima i stražnjim spojlerom na poklopcu prtljažnika, zatim 20-inčne crne naplatke omotane Pirelli P-Zero pneumaticima dok beštiju od motora štiti pokrov od karbona. Osim dorada na motoru, Tuningwerk je 'sedmicu' opremi i potpuno novim sportski ispušnim sustavom.

Tehničke specifikacije NR7-ice:

- udobnost luksuzne limuzine u kombinaciji s voznim karakteristikama sportskog automobila;
- izvrsna dinamika i agilnost;
- smanjenje mase od preko 100kg;
- bolja aerodinamika;
- jedinstven zvuk ispušnog sustava;
- elegantan ali sportski izgled;
- raspon boja i opreme kao i kod standardnih BMW ili BMW Individual opcija;
- mogućnost organiziranja preuzimanja automobila u Munchenu s plaćenim troškovima leta i hotela uz malu školu vožnje;
- sve modifikacije na GT modelu imaju certifikat ispravnosti dok je RS model još uvijek u procesu homologacije.

BMW 750Li GT Edition sa 530 KS u Njemačkoj košta 170.000 eura dok će za RS Edition sa 720 KS biti potrebno odvojiti 198.000 eura.