Prema posljednjim informacijama ova bi studija lako mogla stići i do serijske proizvodnje, odnosno biti toyotina konkurencija Mazdi MX-5.
Glavna ideja iza ovog koncepta je predstaviti lagani, mali sportski nastrojeni automobil namijenjen onima koji žele "vozački model" sa sprijeda smještenim motorom, ručnim mjenjačem i stražnjim pogonom. SF-R je dugačak 3990, širok 1695 te visok svega 1320 mm, dok mu međuosovinski razmak iznosi 2480 mm.
Dizajn je jednostavan i dopadljiv, a prevladavaju zaobljene linije. Ovaj salonski primjerak će imati žutu vanjštinu u kontrastu s crnim krovom. Uređenje interijera je također moderno i jednostavno sportski bez previše detalja.
Za sada službeno nije poznata motorizacija, no izvori javljaju, pozivajući se na insajdere kako ovaj model pokreće 1,5-litreni 4-cilindrični turbo motor snage 150 KS te najvećeg okretnog momenta od 150 Nm. Nije puno, no u obzir treba uzeti kako ovaj automobil navodno teži oko 980 kg.
Iz Toyote su potvrdili samo kako je riječ o automobilu male i optimalno raspodijeljene mase koji će uz neovisan ovjes biti vrlo agilno i zabavno vozilo.
Na kraju dodajmo kako je tokijska studija navodno spremna za proizvodnju te da će ista započeti već tijekom iduće godine. Nadalje, ovaj bi se model u opisanoj konfiguraciji sljedeće godine već trebao naći na japanskom tržištu, a kasnije bi mogao stići i na druga svjetska tržišta. Za sada nije poznato hoće li potencijalna europska izvedba imati istu ili drugačiju motorizaciju.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.