Toyota dala zeleno svjetlo za iQ Supercharger Concept

Toyota je i službeno obznanila da će tvrtka započeti proizvodnju svog iQ Supercharger koncepta u suradnji sa partnerskom tvrtkom Gazoo Racing.

Toyota Motor Corporation (TMC) na Tokyo Motor Show došla je više nego spremna s ukupno 15 vozila uključujući i pet konceptnih studija u suradnji s 'GAZOO Racing tuned by MN' (GRMN).

TMC je uvidio da je Tokyo Motor Show događaj koji na jednom mjestu okuplja sve snove koje ljudi imaju o automobilima, te i sam redovito izlaže svoja vozila na istome. Povodeći se iskustvima i uspjehom na prošlogodišnjem salonu, TMC se nada će potaknuti još veći interes ljudi za veselje posjedovanja i vožnju automobila koje ovaj proizvođač razvija u suradnji s tvrtkom GAZOO Racing, te barem potaknuti kvalitetnu diskusiju.

Konceptno vozilo koje se našlo u središtu pažnje bio je 'GRMN iQ Supercharger' prototip, GRMN-ov ultra-kompaktni gradski automobil druge generacije s ugrađenim kompresorom zraka koji će i službeno krenuti u limitiranu proizvodnju od tek 100 primjeraka a proizvodnja kreće ovog ljeta.

Budući proizvodni model nositi će ne baš pretjerano suptilne aerodinamičke dodatke, te će također imati tvrđi ovjes i agresivniji kočioni sustav u odnosu na serijski model dok u unutrašnjosti kupci mogu očekivati posebna sjedala i mjerne instrumente pri čemu se brzinomjer proteže do 200 km/h.

Temeljen na serijskom iQ modelu, GRMN iQ Supercharger nuditi će svojim budućim vlasnicima unaprijeđene vozne performanse a ideja vodilja tijekom razvoja ovog još uvijek konceptnog automobila osim veće snage i bolje vozne dinamike bila je pronaći način da vozač osjeća veću povezanost s automobilom.

iQ Supercharger pod haubom će imati nešto odvažniju verziju istog 1.3-litrenog četverocilindričnog motora koji se nalazi u standardnom iQ modelu. Uz pomoć kompresora zraka, spomenuti agregat trebao bi dostavljati 130 KS pri 5.200 okr/min i nuditi maksimalan okretni moment od 180 Nm pri 4.400 okr/min. To je povećanje od 36 konjića i 60 Nm u odnosu na serijsku konfiguraciju a jedini sustav prijenosa je 6-stupanjski ručni mjenjač kratkog hoda. Masa vozila iznosi 990 kg.

Toyota je odlučila dodatno proširiti svoju suradnju s tvrtkom GAZOO Racing te je s tim ciljem i uspostavio stalan GAZOO odjel koji je počeo s radom ovog siječnja. Odjel će nastaviti kontinuirano održavati razne specijalizirane automobilističke događaje kao što je GAZOO Racing ''Waku Doki'' utrka te Toyota GAZOO Racing Festival.

Sada će napokon Renault Twingo RS i FIAT 500 Abarth imati vrlo zanimljivog protivnika u klasi!