Riječ je o potezu sličnom onom Tesla Motorsa koji je sredinom godine objavio kako neće podizati tužbe protiv nikoga tko u dobroj volji iskoristi njihovu tehnologiju za daljnji razvoj električnih vozila.
Toyota se dakako vodi sličnim motivima, odnosno u interesu im je daljnji razvoj tehnologije i rast interesa tržišta za automobile pokretane gorivim ćelijama kako bi u konačnici iskoristili i svoje trenutno vodeće mjesto na tom polju auto industrije.
Naime, u Toyoti smatraju kako će prva gneracija vozila pokretanih gorivim ćelijama, dakle ona lansirana između 2015. i 2020. biti presudna za uspjeh ove tehnologije pa je stoga potrebna suradnja proizvođača, raznih stručnjaka, vlada i drugih subjekata kako bi se ostvarili značajniji rezultati. Također, u Toyoti napominju kao bi se uklanjanjem tradicionalnih korporativnih granica ubrzao razvoj novih tehnologija te smanjili troškovi. "Dijeljenjem dobrih ideja odlične se stvari mogu dogoditi" kažu u Toyoti.
Tako će ovaj potez drugim stranama, dakako tu prvenstveno mislimo na druge proizvođače, omogućiti slobodan pristup oko 1970 patenata vezanih uz same gorive ćelije, 290 uz visoko tlačne spremnike vodika, 3350 uz kontrolni software i oko 70 uz proizvodnju i opskrbu vodika.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.