1. Audi A2
Karoserija je bila aluminijska, ali je cijena zato bila olovna. A2 još uvijek se vidi na prometnicama i dan danas izgleda poprilično svježe. Neusporedivo je bolji od prve Mercedesove A klase. Specifičan je po dvostrukoj podnici koja je bila spremna za smještaj nekih novih tehnologija pogona. Nažalost, to se jednostavno nije dogodilo, ali ostaje nam jedno sjajno postignuće među malim automobilima s benzinskim i dizelskim motorima.
2. NSU Prinz
Vrlo čest nekada na našim prometnicama i izuzetno popularan u autosportu - 1300 TT. Mala masa, minijaturne dimenzije, motor straga i veliki prtljažnik sprijeda. Legende kažu da se zima preživljavala uz pomoć bloketa naprijed "u gepeku" jer je prednji kraj klizao i neposlušno skakutao. Sjajan vozački automobil, voljeli bismo vidjeti neko novo izdanje kao što su ga dobili VW Buba i Mini.
3. Nissan Pao
Pojavio se kasnih 1980-ih i nikad se nije prodavao kod nas. Dizajnom se izdvajao iz mase i danas uživa u visokoj nabavnoj cijeni i sljedbenicima u Japanu i Velikoj Britaniji. Ovaj automobil bio bi ultimativni "old-school" projekt i vozilica za kojom bi se cijeli grad okretao. Šarke vrata izvana kao s Minija, Preklopno staklo straga po uzoru na Spaček...ovaj auto ima svoj karakter.
4. Honda Beat
Početkom 1990-ih svi su japanski proizvođači poludjeli za minijaturnim sportskim autima. Mazda je dala Miatu, a Honda je načinila Beat. Dao je 64 KS, imao je gejkasti zebrasti uzorak na presvlakama sjedala, ali i vrlo cool dizajn. Rijedak je i kod nas ih nema. lagan, okretan, brz, bio je sve ono što je kasnije usavršio Smart u Coupeu.
5. Subaru Sambar
Malene dimenzije, prostor za šest putnika (kasnije i osam), mali motor koji je u kasnijim inačicama imao i turbokompresor... Sambar je bio sjajan čak i iz vozačkog aspekta. Sigurnost mu je jedina mana, ali kutijasta karoserija gutala je ljude i prtljagu kao od šale. Vrlo važno za imidž retro automobila je i porijeklo: na njemu ipak piše Subaru.